Home / FRUMUSETE / Ingrijirea corpului / 6 alimente pentru o piele sănătoasă

6 alimente pentru o piele sănătoasă

Fiecare femeie dorește o piele fină și catifelată. Pe lângă tratamentele exterioare trebuie să țineți cont și de alimentele pe care le mâncați. Jessica Wu, profesor doctor la universitatea Southern California, vă prezintă sase alimente pentru o piele sănătoasă.

6 alimente pentru o piele sănătoasă

Roșiile

Sunt cu siguranță cele mai bune alimente pentru o piele sănătoasă. Roșiile conțin un antioxidant puternic, denumit licopen. Studiile demonstreză că licopenul este responsabil pentru protecția pielii împotriva efectelor negative ale soarelui.

Licopenul este cel mai bine absorbit de organism atunci când este gătit sau prelucrat. Sosul de roșii, pasta de tomate, ketchup-ul sunt mai eficiente decât roșiile crude pentru protecția pielii împotriva razelor UV. Licopenul este mai ușor absorbit atunci când este consumat și cu grăsimi, cum ar fi ouă, avocado și ulei de măsline.

Carnea roșie

Carnea roșie se numara printre cele mai bune alimente pentru o piele sănătoasă. Carnea este bogată în proteine și zinc, iar studiile recente sugerează că este mai bună în tratarea acneei decât antibioticele.

Pentru a produce colagen, pielea ta are nevoie de aminoacizii glicină și prolină, iar carnea roșie are cea mai mare concentrație de acești aminoacizi. Zincul este, de asemenea crucial pentru producerea de colagen.

Concentrații mari de glicină se găsesc în fructele de mare, prolină se găsește în branza cottage și varză, iar zincul se găsește în linte, fasole și stridii.

Ceai verde

Nu mai este un secret faptul că ceaiul verde este un puternic antioxidant. Ceaiul verde are efecte puternice antiinflamatorii și anti-îmbatrânire. Studiile arată că ceaiul verde poate fi utlizat atât oral cât și local, pentru a ajuta la protejarea pielii de arsurile solare.

Fasolea verde

Fasolea verde este slabă în calorii și ajută la creșterea părului și a unghiilor. Fasolea verde este bogată în siliciu, care este adecvat pentru consolidarea părului și unghiilor.

Nucile

De obicei, somonul este sinonim cu Omega-3, dar și nucile sunt bogate în Omega-3. Dacă aveți probleme cu ridurile, roșeața, petele sau acneea, nucile sunt printre cele mai bune alimente pentru o piele sănătoasă.

Iaurtul

Nu numai că este ingredientul principal în cele mai bune piureuri, iaurtul este un probiotic natural, ceea ce înseamnă că ajută la refacerea bacteriilor „bune” din corpul tău…