Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / 11 modalitati de imbunatatire a sanatatii si de intretinere fizica

11 modalitati de imbunatatire a sanatatii si de intretinere fizica

Avand in vedere cat a avansat tehnologia in zilele noastre, avem tendinta sa constientizam din ce in ce mai mult obiceiurile proaste pe care le-am deprins si care sunt mult mai raspandite acum decat in oricare alta perioada a istoriei omenirii.

modalitati de imbunatatire a sanatatii si de intretinere fizica

Oriunde privim in jurul nostru, vedem informatii in legatura cu sanatatea si intretinerea fizica: pe internet, la tv, la radio, pe platformele de socializare, in reclamele din revista si aproape oriunde mergem. Insa, cunoastem cu adevarat mai multe despre cum sa ne imbunatatim sanatatea sau ce reprezinta nivelurile de intretinere fizica? Poate ca din cauza faptului ca exista atatea surse de informare, este greu sa ne concentram atentia asupra lucrurilor cu adevarat importante. Acest fapt se numeste sindromul suprainformarii.

Asadar, cum putem patrunde in miezul principiilor care amplifica sanatatea si ridica nivelurile intretinerii fizice? Sa incepem prin a identifica in acest articol 11 modalitati divizate astfel: sase specifice sanatatii, iar cinci pentru intretinere.

6 modalitati de a ne imbunatati sanatatea

1. Stoparea obiceiurilor daunatoare – daca bem alcool in exces, daca fumam, daca luam medicamente contrar utilizarii recomandate, daca folosim narcotice sau oricare alte asemenea lucruri ce dauneaza sanatatii noastre, atunci trebuie sa incetam in a le mai consuma. De indata ce se stopeaza consumul acestora, sanatatea se imbunatateste.

2. Sa ascultam de corpul nostru – Exista sanse ca atunci cand ceva nu este tocmai in regula cu corpul nostru, sa ne dea de inteles. Insa, luam atitudine ori lasam lucrurile asa cum sunt? Este important sa tinem cont de semnele prin care corpul ne arata ca ceva este in neregula. Trebuie sa ne facem regulat controale medicale si sa cautam ajutor din partea medicilor specializati pentru a ne asigura o sanatate ideala.

3. Eliminarea stresului –  Stresul este un mare factor ce afecteaza sanatatea. Corpul reactioneaza intr-un mod negativ la stres si, in timp, poate cauza o tensiune arteriala ridicata, migrene, o imunitate scazuta, depresie si alte asemenea efecte indezirabile. Eliminand factorii stresului, ne imbunatatim sanatatea in ansamblu.

4. Sa tinem cont de proverbul chinezesc: „Mananca la micul dejun precum un rege, la pranz ca un print si ca un cersetor la cina.” – Ceea ce vrea acest proverb sa ne transmita, este ca avem nevoie de mai putine calorii pe masura ce ziua trece. Multe femei mananca extrem de mult la cina, iar acest lucru provoaca luarea in greutate. Trebuie sa tinem minte sa mancam responsabil incat sa ne folosim energia in functie de cum avem nevoie in activitati.

5. Obtine procentajul optim de grasime in corp – Grasimile in exces sunt daunatoare si nu ne ajuta la mentinerea sanatatii, din contra, contribuie la dezvoltarea unor boli, chiar si a cancerului, iar daca nu ne folosesc la nimic pozitiv, este timpul sa scapam de ele!

6. Folosirea suplimentelor alimentare de calitate – Este un lucru trist faptul ca mancarea nu mai contine atat de multi nutrienti ca pe vremuri, din cauza faptului ca solul nu ii mai produce intr-o masura la fel de ridicata. Consumul unor multivitamine bune sau al anumitor minerale ne poate ajuta sa ne imbunatatim sanatatea.

5 modalitati de imbunatatire a conditiei fizice:

1. Danseaza regulat – Dansul nu inseamna neaparat sa luam la rand cluburile de noapte, ci este o forma de a face exercitii care ne pot mentine in forma. Este necesar sa ne tinem de un program regulat pe care sa il urmarim constant, sa intram intr-o rutina a dansului, iar in acest mod, putem pierde in greutate, ne putem imbunatati sanatatea cardiovasculara. Miscarea face bine in general corpului si in plus, tuturor ne place muzica, asadar ne putem mentine in forma tocmai pe melodiile preferate.

2. Sa ne distram saptamanal facand sport sau recreandu-ne activ –  Ne putem distra si slabi in acelasi timp cand facem un sport recreativ, precum fotbal, datul cu rolele, volei sau inot. De ce sa nu ne imbunatatim nivelul intretinerii fizice distrandu-ne?

3. Trebuie sa ne intindem zilnic – Pe masura ce inaintam in varsta, pierdem abilitatea de a face miscare. Observam ca, pe cat imbatranim, pe atat ne este mai greu sa ne intindem, sa mergem sau sa alergam. Ne putem imbunatati flexibilitatea prin a ne face zilnic incalzirea prin intinderi.

4. Plimbarile zilnice – Mersul pe jos este benefic nu doar din punct de vedere fizic, ci si pentru mentinerea mintii ascutite si combaterea depresiei. Un alt aspect pozitiv este ca ne bucuram de razele soarelui, ceea ce face bine sanatatii.

5. Nutritia dupa exercitiile fizice – De indata ce am terminat activitatile de intretinere, suntem inclinate sa ne hranim cu carbohidrati. Nu trebuie sa procedam astfel, ci in schimb sa bem apa proaspata si shake-uri bogate in proteine si cu un numar scazut de carbohidrati dupa o ora de cand am incetat exercitiile. Trebuie sa tinem minte ca organismul nostru inca arde grasimi si dupa ce facem exercitiile, deci este tine de noi sa stam departe de zahar si carbohidrati.

In general, modalitatile prezentate mai sus pentru intretinerea si mentinerea a sanatatii ne vor fi de folos. Mai exista si alte asemenea metode? Da, dar nu este necesar sa ne concentram asupra a 100 de feluri diferite, ci doar sa ne axam pe cele principale. Rezultatele sunt in functie de cum luam atitudine si de programul pe care il respectam in functie de aceste 11 modalitati. Prin perseverenta, putem ajunge sa fim sanatoase si in forma…

Loading..