Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / 6 metode de a slabi fara sa mergi la sala

6 metode de a slabi fara sa mergi la sala

Dupa cele opt ore lungi petrecute la serviciu, nimic nu suna mai rau decat ideea de a sta inca doua ore la sala de fitness, exceptand faptul ca trebuie sa si platesti. Cu toate acestea, exista multe exercitii pe care le poti face singura in confortul locuintei tale sau in aer liber fara dificultate, iar pe langa aceste lucruri, poti lua si diferite suplimente alimentare care iti vor optimiza performantele.

6 metode de a slabi fara sa mergi la sala

Iata o lista cu cele mai eficiente metode de a slabi fara sa mergi la sala, exercitii care pot fi facute cu usurinta si de catre incepatori:

1. Apuca-te de un sport alternativ

Daca te inspaimanta ideea de a merge la sala unde poti da peste barbati transpirati care se holbeaza la tine, poti alege, in schimb, sa practici un sport nou. Nu ne referim doar la fotbal sau baschet. Exista o multime de sporturi, care de care mai incitante si folositoare pentru intretinerea fizica. Vezi ce poti face in zona in care locuiesti, si in curand, vei fi capabila sa te poti catara pe munte, sa poti face ciclism sau chiar scufundari.

2. Iesi din casa

Dincolo de faptul ca te poti bucura de minunile naturii, exercitiile in parc ofera multe beneficii atat pentru fizicul nostru, cat si pentru sanatate. Chiar daca vremea este rece, gimnastica in aer liber iti poate intari rezistenta, iti poate imbunatati sistemul imunitar si circulatia sangelui, ceea ce ar reduce riscul bolilor de inima. Alearga dimineata pe racoare pentru a iti antrena corpul sa foloseasca oxigenul mai eficient si de altfel, pentru a iti mari viteza si nivelul conditiei fizice in general, ceea ce faciliteaza rutina cu haltere.

3. Investeste intr-un set de haltere

Stim ca vrei sa faci economii insa nu strica sa ai in casa un set de haltere, deoarece pot fi o investitie buna daca vrei sa iti atingi obiectivul de a avea un fizic de zeita. Combinand seturi de exercitii pentru piept si spate, in curand vei observa rezultatele. De asemenea, se pot face si sarituri si ghemuiri impreuna cu halterele, pentru a lucra muschii picioarelor. Tinta este intre 8-15 reprize si intre 2-5 seturi pentru fiecare zona a corpului, iar dupa aceea vei vedea ce inseamna ca ai investit bine banii.

4. Rutina echipamentului de sase pachete

Nu exista scuze pentru a sari peste sesiunile de exercitii cand vine vorba despre aceasta. Ai nevoie doar sa te bazezi pe puterea si greutatea organismului tau. Combinand un regim de flotari, intinderile si mersul in pasul piticului pot face un abdomen frumos. Poti urmari emisiuni despre antrenamente si despre cum pot fi imbunatatite tehnicile de intretinere fizica.

5. Gaseste un supliment bun de proteine

Nu inseamna ca trisezi daca folosesti un supliment, ci reprezinta o unealta naturala care iti poate fi de folos in obiectivul tau de atingere a perfectiunii. Gaseste unul potrivit si vei descoperi ca timpul de recuperare va fi mai rapid, permitandu-ti sa te antrenezi mai mult si sa iti modelezi corpul fara sa depui un efort prea mare. Este dovedit printr-un procent de 70% ca suplimentele care sunt luate corect dau rezultatele asteptate.

6. Nu uita de importanta progresului

Trebuie sa tii cont de greutatea pe care o ridici si de intensitatea cu care faci exercitiile de intretinere, deoarece sunt niste notiuni cruciale pentru definirea musculaturii. Avanseaza in fiecare saptamana cu durata sau greutatea exercitiilor, iar daca alergi, adauga cateva minute in plus de fiecare data. Cu toate acestea, este important sa iti dai seama care este limita in care poti suporta sa faci aceste exercitii fara sa te raneasca, sa nu faci ceva exagerat…