Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / 7 moduri de a obtine un abdomen plat

7 moduri de a obtine un abdomen plat

Un abdomen plat, ferm, sexy nu e chiar imposibil de obtinut. Au fost identificate strategii stiintifice care miscoreaza celulele grase din corp, omoara foamea si detoxifica tractul digestiv. Citeste randurile urmatoare si vei vedea ca poti si tu sa te simti bine si sexy.

Dr. Oz are niste arme secrete care sa te ajute sa eviti un abdomen umflat. Folosind stiinta pentru a lupta impotriva grasimii au fost identificate 7 moduri de a obtine un abdomen plat.

7 moduri de a obtine un abdomen plat

1.    Invie-ti metabolismul cu jeleu de ardei iute

Primul pas pentru a obtine un abdomen plat este sa iti invii metabolismul. Porneste motorul de ardere a grasimilor consumand un jeleu de ardei iute. Acest condiment contine capsaicina care mareste viteza de ardere a metabolismului cu 20% timp de 30 minute dupa ce mananci. Incepe sa te bucuri de beneficiile acestui condiment la inceputul zilei. Consuma 2 linguri de jeleu de ardei iute. Poti sa pui condimentul pe briose din grau sau pe oua.

2.    Scapa de celulele de grasime cu catechina si ALC pentru a avea un abdomen plat

Grasimea din jurul abdomenului care acopera organele se numeste epiploon. Este cea mai periculoasa grasime pentru ca poate duce la aparitia inflamatiilor in corp. Celulele grase care formeaza epiploonul nu se multiplica cand introduci mai multa grasime in corp. In schimb se largesc si se maresc. Poti opri cresterea acestor celule scotand grasimea din ele. Catechina poate declansa acest proces.

De asemenea, ALC ( acid linoleic conjugat) reduce grasimea si mareste masa musculara. ALC faciliteaza arderea grasimilor din celule ca si catechina. Studiile au aratat ca acesti antioxidanti ajuta la disparitia grasimii din corp.

Poti gasi catechina in ceaiul verde. Pentru rezultate optime, bea 2 cani in fiecare dimineata. Lasa ceaiul sa stea 20 minute sa se racoreasca si aboi bea-l. Daca nu iti place gustul, poti sa il indulcesti cu indulcitor. ALC este un supliment din care ar trebui sa consumi 3400 mg/zi.

3.  Omoara foamea cu pudra de salcam

Aceasta pudra este ca o pastila de slabit, dar nu contine chimicale. Pudra provine de la scoarta salcamului si este, de fapt, o fibra. Presara pudra pe alimentele pe care le consumi si te vei simti satula mai repede. Nu uita sa bei un pahar mare cu apa dupa fiecare masa.

4.  Foloseste muraturile pentru a-ti detoxifia tractul digestiv

Ai multe tipuri de bacterii in stomac. Unele sunt bune si ajuta digestia, in timp ce altele sunt rele si se aduna in tractul digestiv. Cantitatea de bacterii bune si rele este influentata de ceea ce manaci. Alimentele gresite pot duce la adunarea bacteriilor rele in colon. Astfel stomacul tau se poate inflama, balona si implicit talia ta se poate mari. Studii recente au aratat ca bacteriile rele maresc grasimea de pe abdomen.

Lupta cu aceste bacterii mancand muraturi. Acestea contin elemente probiotice care impiedica formarea bacteriilor rele. Consuma muraturi ce nu contin prea multa sare. Daca nu iti plac muraturile poti incerca sa mananci varza acra, kimchi sau orice alta mancare fermentata.

5.  Bea vin rosu pentru a reduce stresul

Cand trebuie sa faca fata stresului corpul incepe sa adune calorii, mai ales in stomac. Potrivit studiilor, poti reduce stresul band un pahar de vin rosu pe zi.

6.    Consuma alimente umede pentru a avea un abdomen plat

Cand esti deshidratata, retii apa in locuri gresite din corp, ceea ce poate duce la balonare. Alimentele umede sunt pline de apa si iti curata organismul. Aceste alimente au doua caracteristici: contin 70% sau mai multa apa si 5 grame de fibra.

Aceste alimente umede contin foarte putina sare. Cele mai multe alimente nu au trecut pe eticheta continutul de apa. De aceea poti identifica alimentele umede datorita urmatoarelor criterii:
–    Fructele si legumele umede lasa suc daca le tai sau le musti. De exemplu, banana si avocado nu sunt alimente umede.
–    Daca alimentele se umfla sau au nevoie de apa sau lichid pentru a fi gatite pot fi considerate alimente umede.

Foloseste planul urmator pentru a introduce alimentele umede in dieta ta si pentru a lupta impotriva balonarii.

Mic dejun:
Asociaza jeleul de ardei iute cu apa. Incepe ziua cu o carafa de apa in care adaugi lamaie, pepene, menta si mure. Poti consuma aceasta bautura de-a lungul zilei.

Pranz:
Boabele sunt foarte hidratante. Incearca un burrito cu fasole, varza taiata, salsa si guacamole servit in frunze de salata.

Gustari:
Incearca o gustare care te scapa de balonare. Incearca jicama taiata, telina taiata, clementine sau nuci caju. Adauga putin piper cayenne si gustarea ta e gata.

Cina:
Alimentele umede nu sunt doar fructele si legumele. La cina poti manca si un burger de curcan facut cu seminte de chia si acompaniat de o salata. Ca desert, poti consuma o portocala.

7.    Intareste-ti abdomenul cu un program de exercitii

Nu poti avea un abdomen plat decat combinand exercitiile fizice cu cele cardio.