Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / Cele mai bune moduri de a controla foamea

Cele mai bune moduri de a controla foamea

Foamea este de departe cea mai importanta problema cu care te confrunti atunci cand urmezi o dieta. Foamea este un impuls omenesc destul de greu de ignorat, mai ales cand stomacul incepe sa faca galagie. Pentru a-ti tine greutatea sub control definitiv, ti-am pregatit cateva produse pentru a controla foamea. Acestea te vor ajuta sa nu te mai simti tot timpul flamanda si sa scapi rapid de kg in plus.

Cele mai bune moduri de a controla foamea

Glucomannan
Este o fibra solubila derivata din radacina plantei numita konjac. Actioneaza ca un burete natural, care efectiv absoarbe foamea. Cand consumi glucomannan, acesta absoarbe apa din tractul digestiv reducand absorbtia carbohidratilor si colesterolului. Ajuta in tratarea constipatiei, diabetului si a altor afectiuni. Acest supliment te ajuta sa te simti satula fara sa te baloneze. Consuma glucomannan de trei ori pe zi. Se gaseste in diverse forme:
–    Pudra: pune pudra de glucomannan pe mancarurile si bauturile tale preferate (de la sosuri pana la smoothie-uri).
–    Taitei (se mai numesc shirataki). Taiteii din glucomannan se gasesc online sau in magazinele de produse sanatoase. Mancand glucomannan te vei simti satula mai repede si vei scapa de kg in plus. Fierbe taiteii potrivit instructiunilor si adauga un sos de legume.
–    Supliment: poti consuma acest supliment sub forma de capsule. Ia un gram, de trei ori pe zi, inainte de masa.

Ulei din seminte de struguri
Acesta contine mult acid linoleic, un acid gras esential care ajuta la controlarea foamei si la reducerea grasimilor. Aceasta grasime buna incetineste golirea stomacului, ceea ce inseamna ca te simti satula mai mult timp. Consuma in fiecare zi doua linguri de ulei din seminte de struguri cu doua ore inainte de pranz.

Griffonia Simplicifolia (5- HTP)
Derivate dintr-un arbust vest african, semintele de Griffonia Simplicifolia sunt ingredientul principal din supliementul numit 5- HTP. Acesta creste nivelul de serotonina care este neurotransmitatorul ce suprima foamea si controleaza greutatea. Ia 200 mg, de trei ori pe zi.

Seminte de pin
Semintele de pin contin acid pinolenic, o grasime naturala care stimuleaza peptidele CCK si GLP-1. Aceste seminte sunt hormoni care anunta creierul cand stomacul e plin. Un studiu a demonstrat ca femeile care consumau acid pinolenic aveau pofta mai mica de mancare. Consuma un paharel mic plin de seminte de pin in fiecare zi pentru a suprima foamea. Acestea contin cele mai multe proteine.

Iata cum poti controla foamea consumand anumite mancaruri dimineata, la pranz si seara.

Cele mai bune alimente pentru a controla foamea

Dimineata: Un Bloody Mary
Bea la micul dejun un Bloody Mary fara alcool, plin de ingrediente ce reduc pofta de mancare. Acest sos iute contine capsaicina, compusul care se gaseste in ardeii iuti; acea substanta reduce pofta de mancare. Un studiu a aratat ca oamenii care consumau capsaicina cu suc de rosii absorbeau mai putine calorii. Hreanul contine glucozinolati care suprima apetitul si ajuta digestia. Telina din acest Bloody Mary iti da fibrele de care ai nevoie ca sa te simti satula.

Pranz: espresso si fursecuri
La ora 15:00, rasfata-te cu cafea si fursecuri. Savureaza un espresso mic si fursecuri pline de fibre. Espresso-ul deruteaza hormonii din stomac si face stomacul sa se simta plin mai repede. Blocheaza asimilarea zaharului. Proteinele din fursecurile respective ajuta la senzatia de satietate si limiteaza poftele…

Seara: ceai de chimen dulce
Pentru a scapa de senzatia de foame de a doua zi, bea un ceai de chimen inainte de culcare. Este stiut ca acest ingredient detoxifica, reduce poftele si clarifica aromele. Ajuta digestia, facilitand asimilarea nutrientilor si reduce depozitarea grasimii.

Save