Dieta cu banane

Dieta cu banane este originara din Japonia si a fost realizata de catre Sumiko Watanabe pentru sotul sau, Hamachi. Sumiko a studiat medicina preventiva si a  creat aceasta dieta in anul 2008. Dieta a castigat rapid popularitate in randul persoanelor care au cautat sa obtina rezultate vizibile fara prea mult efort si fara a se infometa.

Dieta cu banane

Dieta se mai numeste si “Dieta matinala cu banane” si consta, in principiu, in consumul unei banane sau chiar a mai multora la micul dejun, cu un pahar de apa la temperatura camerei.

Bananele sunt o bogata sursa de vitamine si minerale, precum: A, B, C, E, calciu, potasiu, acid folic, magneziu, crom, sodiu, fosfor si fier.

Este indicat sa consumam acest fruct cat mai des si sa-l introducem in dieta pentru a ne mentine vitalitatea si pentru a ne asigura cantitatea zilnica necesara de vitamine.

Dieta cu banane este una extrem de usor de respectat si nu necesita un program strict, care sa fie prea dur pentru organism. Pentru a obtine cu adevarat rezultate, trebuie sa va hotarati cu adevarat ca vreti sa slabiti si sa pastrati cu strictete putinele restrictii pe care aceasta dieta le impune. Trebuie sa renuntati la dulciuri si sa incercati sa consumati, pe cat posibil, in ceea ce priveste lichidele, doar apa.

Cele mai importante reguli ale dietei cu banane sunt:

1. La micul dejun este necesar a se consuma doar banane si apa, dar daca acestea nu sunt indeajuns, dupa 30 de minute se pot consuma si alte alimente.

2. Pentru rezultate optime, este nevoie a se consuma 8 pahare de apa pe zi si a se renunta la consumul altor lichide, precum cafeaua si sucurile dulci.

3. Pranzul si cina pot fi consumate dupa bunul plac, dar desertul trebuie sa dispara din meniul zilnic.

4. Cina trebuie luata inainte de ora 20:00 sau cel putin cu 4 ore inainte de a te pune la somn.

5. Este acceptat consumul de vin sau bauturi cu alcool la anumite ocazii.

6. Exercitiile fizice nu sunt neaparat necesare, dar  sunt recomandate pentru un rezultat mai bun.

Beneficiile dietei matinale cu banane:

  • Bananele se digera usor, iar luand in considerare faptul ca stomacul se odihneste in timpul somnului, consumul unei banane la micul dejun lasa stomacului un timp mai indelungat de relaxare, fapt care imbunatateste digestia si absorbtia de nutrienti.

Digestia si absorbtia deficitara de nutrienti favorizeaza kilogramele in plus.

  • Studiile arata ca bananele favorizeaza nivelul de concentrare si induc o stare de fericire, datorita continutului bogat de fibre,  magneziu si potasiu.
  • Se evita supraalimentarea la pranz si cina.
  • Creste nivelul energiei din corp