Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / Dieta cu iaurt te ajută să slăbeși 3 kg în 5 zile

Dieta cu iaurt te ajută să slăbeși 3 kg în 5 zile

Puteți reveni la greutatea dorita în doar câteva zile cu dieta cu iaurt care este sanatoasa, nu este deloc costisitoare și da rezultate foarte bune pe termen lung.

Dieta cu iaurt te ajută să slăbeși 3 kg în 5 zile

Dieta cu iaurt pe care v-o prezentăm are o calitate pe care foarte puține dintre dietele de slăbire o au: diversitatea.

Este puţin probabil să existe persoane cărora să nu le placă iaurtul, fructele, supele de legume, peşte şi  pâinea. Secretele acestei diete de slăbire: porții de mâncare mai mici, precum şi combinarea alimentelor. Datorită faptului că dieta cu iaurt este pentru 5 zile, nu va apărea plictiseala. Puteţi urma această dieta cu iaurt şi un timp mai indelungat dacă aveţi de slăbit mai mult, deoarece, în mare, este făcută să asigure necesarul zilnic de elemente nutritive de care avem nevoie pentru o funcționare optimă. După ce veți termina dieta cu iaurt, veţi cântări mai puţin cu 3 kilograme și vă veti simţi mult mai bine fizic şi psihic, deoarece are şi efectul unei adevărate cure de dezintoxicare.

Meniurile propuse pentru dieta cu iaurt permit rezultate pe termen lung, cu un tonus ridicat. Ele nu conţin foarte multe calorii şi au suficient calciu — necesar pentru oase —acizi graşi — pentru o inimă sănătoasă — vitamine şi minerale — rezistenţă fizică.

Aşadar, nu aveţi nici un motiv care să vă facă nu începeţi dieta cu iaurt foarte repede.  Gândirea pozitivă vă va ajuta să duceți la bun sfârșit dieta.

Dieta cu iaurt 

PRIMA ZI:

Când vă treziți, beţi un pahar cu apă rece sau tinut la temperatura camerei.

Micul dejun. După ce v-aţi făcut toaleta de dimineaţă, beţi o cană cu ceai neîndulcit sau îndulcit cu zaharină şi mâncaţi 300 g iaurt dietetic.

La prinz: mâncați supă de legume, fără grăsime; terminați masa cu 300 g iaurt dietetic.

La ora 17 beți o cană cu ceai neîndulcit, mâncați un iaurt dietetic (300 g) şi câteva fructe.

La cină mâncați o supă de legume. Puteți să o  scriți cu borş sau zeamă de lămâie. Terminați masa cu 300 g iaurt dietetic.

Înainte să vă bagați la somn, beţi o ceaşcă cu ceai de muşeţel.

A DOUA, A TREIA, A PATRA ȘI A CINCEA ZI:

Când vă treziți, beţi un pahar cu apă rece. Apa rece reduce pofta de mâncare.

La micul dejun beți o ceaşcă de ceai fără zahăr, mâncați 300 g iaurt dietetic şi 3 biscuiţi dietetici.

La prânz: supă de legume, 300 g iaurt dietetic şi câte fructe doriți.

La ora 17: o ceaşcă cu ceai neîndulcit, 300 g iaurt dietetic şi multe fructe.

Cina: peşte la grătar sau fiert, salată de legume cu o linguriţă de ulei de măsline. Puteţi consuma şi o chiflă tip graham.

Înainte să vă bagați la somn, beţi o ceaşcă cu ceai de muşeţel.

Sfaturi pentru o dietă de durată…

  • Majoritatea nutriţioniştilor declară că nu este greu să slăbeşti, ci să-ți menţii greutatea.
  • Iodul ajută la arderea grăsimilor şi la funcţionarea glandei tiroide. Trebuie să consumaţi peşte, care este foarte bogat în iod, şi să folosiţi sare iodată. Folosiți iod după ce ați preparat mâncarea!
  • Fructele reduc senzația de foame.
  • Micul dejun. Este cea mai importantă masă din zi. Glicemia scade noaptea, aşa că dimineaţa este bine să consumaţi mulți carbohidraţi.
  • Folosiţi farfurii mici când mâncați pentru că dau senzația de îndestulare.
  • Mâncaţi cât mai multe salate, dar să puneți la prepararea lor maioneză, ci iaurt, iar în loc de ulei, suc de roşii.
  • Faceti mişcare zilnic, cel puțin 30 de minute.
  • Nu mâncați mai târziu de ora 18.
  • Beți cel putin 2 litri de apă pe zi…