Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / Dieta ideală pentru mâncăcioși

Dieta ideală pentru mâncăcioși

Dacă sunteţi din fire o persoană pe care nu o deranjează prea tare să consume în fiecare zi, o perioadă mai lungă, aceleaşi tipuri de alimente atât timp cât acestea se găsesc în cantităţi îndestulătoare şi dacă nu aveţi de slăbit prea mult, aflaţi că următoarea dietă a fost concepută special pentru dvs. Începeţi regimul chiar de azi şi vă asigurăm că nu veţi regreta!

Dieta ideală pentru mâncăcioși

Acest program de slăbire propune un meniu extrem de sănătos, ce respectă în mare echilibrul alimentar clasic: 45 % zaharuri (în special din legume şi fructe), 25 % substanţe grase, 30 % proteine. Cu alte cuvinte, nu generează niciun fel de carenţă, cuprinzând toate elementele de care organismul are nevoie pentru a funcţiona adecvat.

Fără a vă supune absolut deloc înfometării, asigură o scădere ponderală garantată de minimum patru kilograme într-o lună (sau şapte, în versiunea prelungită), exact atât cât indică nutriţioniştii ca fiind ideal pentru sănătate şi pentru a se evita reîngrăşările ulterioare rapide, specifice dietelor drastice. Deşi poate unora li se va părea monoton să consume aceleaşi feluri de alimente, tocmai acesta este secretul reuşitei, reeducându-vă metabolismul, în sensul că nu veţi mai simţi nevoia de dulciuri sau mâncăruri grase. Se urmează cel mult două luni consecutiv.

NU SĂRIŢI PESTE MICUL DEJUN

– 70 g cereale integrale, fără îndulcitori, cu un pahar de lapte degresat;
– Un ou fiert tare sau 100 g şuncă slabă;
– Un fruct proaspăt (banană, strugure, portocală, măr, pară etc.). Daca vă simţiţi sătui pe moment, îl puteţi păstra pentru mai târziu;
– O ceaşcă de cafea sau ceai chinezesc, fără adaos de zahăr. Eventual, dacă nu puteţi altfel, îndulciţi băutura cu o pastilă de zaharină.

ALEGETI PROTEINELE PENTRU PRÂNZ

Aperitiv:
Salată de crudităţi (morcovi, ţelină, ardei gras, mere etc. — rase sau tocate fin, amestecate cu două linguri de maioneză degresată şi zeamă de lămâie).

Fel principal:
– 100 carne de vită sau de pui (făra pielite) sau de peşte (crap, şalău, ştiucă etc.), fiartă ori la grătar;
– 100 g orez nedecorticat fiert, amestecat cu legume din conservă (mazăre, fasole verde, ciuperci, porumb, sfeclă roşie), sau preparate pe baia de aburi în puţin ulei de măsline şi cu castraveţi muraţi sau gogoşari.

Felul doi:
– 70 g sufleu de conopidă, de dovlecei sau de broccoli sau 100 g cartofi fierţi cu iaurt degresat.

Desert:
– Un iaurt cu fructe.

OPTAŢI PENTRU O CINA UŞOARĂ

– 150 g jambon sau şuncă, slabă sau o conservă de ton în suc propriu sau grătar din piept de pui
– 200 g dovlecei la cuptor (pot fi înlocuiţi cu orice legume de sezon sau cu 100 g cartofi fierţi);
– 25 g caşcaval sau 50 g brânză degresată;
– Două fructe de sezon (mai puţin banane);
– O felie de pâine integrală cu o linguriţă de dulceaţă (eventual).

Cu o oră înainte de a vă băga în pat, beţi o cană cu ceai de păpadie.

TREI VARIANTE DE GUSTĂRI
-Un măr de mărime medie sau opt boabe de struguri;
– O felie de pesmet sau patru grisine;
– Un cappuccino decofeinizat sau un ceai de fructe îndulcit…

Save

Loading..