Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / Mănâncă și slăbește 1 kg pe zi

Mănâncă și slăbește 1 kg pe zi

Mănâncă și slăbește si fructe, legume si cereale. Pastele, orezul, pâinea integrală, legumele şi fructele dau un maxim de saţietate, având în acelaşi timp un conţinut caloric relativ mic. Ele trebuie să constituie alimentele principale şi nu doar o garnitură la carne. De aceea, este bine ca vegetalele să constituie 2/3 din hrana dvs. Fructele, legumele şi cerealele conțin în plus antioxidanți, care previn procesele de îmbătrinire a celulelor şi bolile asociate acestora.

Mănâncă și slăbește

Consumați băuturi reci. În acest mod, corpul dvs. va cheltui mai multă energie pentru a regla temperatura, decât atunci când beți lichide calde sau la temperatura camerei. Deşi beneficiul nu este foarte mare, adăugat la toate celelalte, contează. Ați putea slăbi ceva mai mult de o jumătate de kilogram în 3 luni numai consumând 2 litri de apă cu gheață pe zi, în locul aceleiaşi cantități de apă la temperatura camerei, iar efectul ar putea creşte dacă ați înlocui cafeaua fierbinte cu ceai de plante de la frigider.

Nu neglijati proteinele. Deşi alimentatia preponderent vegetariană este cea mai sățioasă şi sănătoasă, nu trebuie neglijat aportul de proteine animale adus de carnea de peşte, pieptul de pui, carnea slabă de vita.

Nu săriti peste micul dejun. Conform unui studiu american, metabolismul persoanelor care nu mănâncă nimic la micul dejun scade cu 5%. Puțin, dar într-un an poate însemna până la 5 kg!

Spuneți nu sedentarismului. Nu este cazul să vă apucati să spălati şi să stoarceți toate rufele manual. Dar ați putea renunța la lift de pildă, făcând din urcatul şi coboritul scărilor un obicei zilnic. Sau puteți să coboriți cu o stație înainte de a ajunge acasă şi să continuați traseul pe jos. În acest mod, veti consuma 20-100 calorii în plus pe zi, fără un efort prea mare.

Beți ceai verde. Conform nutritioniştilor americani, ceaiul verde are proprietatea de a mări rata metabolismului şi de a ajuta la consumarea grăsimilor. Încercați să înlocuiţi cafeaua zilnică cu ceaiul, sau combinați-le. Un studiu elvețian a arătat că persoanele care au băut 3 ceşti de ceai verde pe zi, în timpul meselor, au ars cu 80 de calorii în plus în următoarele 24 de ore față de consumatorii de cafea. Acest efect se datorează flavonoidelor conținute de frunzele arborelui de ceai.

Mâncați puțin şi des. Repartizați mai degrabă aportul zilnic de calorii în 4-5 mese mai mici cantitativ decât în 1-2 mese substanțiale. Unii experti sunt de părere ca dacă mâncati mai puțin şi mai des, corpul va cheltui mai multă energie în procesele digestive. Desigur, aceasta metodă nu va funcționa dacă profitați de aceste mese pentru a mânca mai mult.

Nu exagerați cu somnul. Deşi organismul continuă să consume energie şi în timpul somnului, dacă aveți obiceiul să dormiți mai mult de 8 ore, este cazul să vă revizuiti puțin programul de odihnă. Chiar dacă nu faceți nimic, consumul de energie este mai mare în stare de trezire decât atunci când dormiți.

Nu mâncati prea puțin. Când vă privați organismul de aportul necesar de calorii, el primeşte când informația se află la limita de supraviețuire şi, prin urmare, va încetini procesul de ardere a caloriilor, trecând pe regimul de funcționare „economică”. Acesta este şi dezavantajul regimurilor draconice de slăbit care, dincolo de faptul că nu dau rezultate decât pe o perioadă scurtă de timp, favorizează acumularea de grăsimi imediat după stopare.

Stați departe de cântar! Toate trucurile pe care vi le-am împărtăşit au ca efect cumulat scăderea raportului de grăsimi din organism în favoarea proteinelor. Exercițiile fizice rămân o cale esențială de a modifica acest raport pe termen lung. Dar trebuie ştiut că proteinele „cântăresc” mai mult decât grăsimea şi, prin urmare, s-ar putea să nu constatați nici o modificare a greutății în timpul primelor 3-4 luni. Ba chiar, dacă treceti la un regim de antrenament mai intensiv, cum ar fi exercițiile cu greutăti, s-ar putea să constatați că ați pus 1-2 kg în plus față de momentul initial. Totuşi, nu intrati în panică! Muşchii ocupa mai puțin spațiu decât grăsimile, aşa încât cea mai bună metodă de a afla dacă ați făcut progrese este să vedeti cum încăpeți în fuste sau în pantaloni.