Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / Slăbește 10 kilograme fără niciun efort

Slăbește 10 kilograme fără niciun efort

Având în vedere cât de mult ne solicită îndatoririle cotidiene în ziua de astăzi — serviciu, cumpărături, gătit, curăţenie  — este destul de clar că ne rămâne atât de puţin timp liber, încât sala de fitness rămâne undeva în finalul listei de priorităţi. Există totuşi şi alte căi de a vă îmbunătăţi metabolismul şi a vă menţine greutatea sub control, fără a trebui să faceţi aerobic sau exerciţii fizice obositoare.

Slăbește 10 kilograme fără nici un efort
Vă vom dezvălui câteva trucuri care vă vor ajuta să consumaţi cu până la 200 calorii în plus pe zi, în timp ce vă uitaţi la televizor, luaţi cina sau chiar dormiţi. Rezultatul: puteţi slăbi până la zece kg într-un an, fără a mânca mai puţin.

Metabolismul reprezintă întreaga activitate a corpului prin care acesta consuma energie (calorii). Puţini ştiu însă că, până şi în cazul celor complet sedentari, organismul este încă activ şi are nevoie de energie. În mod surprinzător, 65-70% din energia zilnică este destinată metabolismului „de repaus”, numit şi metabolism bazal. Acesta reprezintă cantitatea de calorii pe care organismul le consumă pentru a întreţine funcţiile esenţiale: respiraţie, reglarea temperaturii, repararea ţesuturilor.

Contrar opiniei comune, oamenii supraponderali au o rată a metabolismului bazal sporită, deoarece organele lor interne sunt mai mari decât la persoanele obișnuite, așadar au nevoie de mai multă energie pentru a funcţiona. Totuşi, din cauza stratului suplimentar de grăsime, corpul lor tendinţa de a cheltui mai puţină energie pentru menţinerea temperaturii, ceea ce constituie un dezavantaj.

Singura cale de a creşte rata metabolismului în mod constant este de a reduce stratul de grăsime, crescând în acelaşi timp masa musculară a corpului. Cu fiecare kilogram de muşchi adăugat, corpul nostru va consuma zilnic 30-50 de calorii în plus, sau 1,5-2 kg grăsimi pe an…

Acest obiectiv nu este totuşi uşor de atins în zilele noastre. Cu atâtea griji pe cap, este greu sa găsim timp pentru a merge la sala de gimnastica. Din fericire, nu este nevoie să ridicăm haltere pentru a schimba raportul dintre muşchi şi grăsimi. În medie, orice om este activ circa 1000 de minute pe zi; procedând inteligent, putem găsi timp pentru a adopta şi introduce în rutina zilnică modalităţile prin care sa se topească un număr mai mare de calorii, fără prea mult efort.

Loading..