Home / DIETE & FITNESS / CUM SA SLABESTI RAPID / Slăbește fără efort

Slăbește fără efort

Purtați greutăți la glezne şi încheieturile mâinii

Slăbește fără efort
Aceste manşoane de unul-două kg se prind de încheieturi putând fi purtate în casă. Se găsesc în majoritatea magazinelor cu articole sportive. Efectul pozitiv constă în faptul că orice activitate veţi face, inclusiv spălatul pe dinţi, va necesita mai mult efort; prin urmare, veţi consuma mai multe calorii.

Mestecați gumă

Studiile recente au arătat că persoanele care mestecă zilnic gumă fără zahăr consumă o energie care i-ar putea ajuta să slăbească până la cinci kg pe an! Daca dantura vă permite, mestecați gumă ori de câte ori aveţi posibilitatea.

Consumați alimente picante

Conform unor studii efectuate în Japonia, consumul unor cantități mari de ardei iute creşte considerabil rata metabolismului. Dezavantajul constă în faptul că, pentru o îmbunătăţire cu 30% a acesteia, este nevoie de trei linguriţe de ardei iute la fiecare masă! Fără a exagera însă, întrebuinţarea condimentelor picante (boia de ardei iute, curry, piper) poate creşte metabolismul, făcând inima să bată mai repede şi producând transpiraţia. Ingredientele iuţi sunt o componentă indispensabilă pentru a da gust mâncărurilor dietetice care nu excelează la acest capitol, făcându-le mai apetisante.

Fiți activi chiar când stați

Se ştie că persoanele active sunt în general mai slabe decât cele sedentare, pur şi simplu pentru că îşi consumă o bună parte din energie mergând mai repede, foindu-se pe scaun, agitându-şi mâinile în timp ce vorbesc. Dacă sunteţi genul de persoană care stă mult timp nemişcată, la birou, de exemplu, este bine să deprindeţi câteva mişcări de acest gen (de pildă, mişcaţi-vă permanent picioarele când staţi pe scaun), pentru a consuma cât mai multe calorii.

Încercaţi forme noi de exerciții

Adesea, renunţaţi să faceţi cele câteva exerciţii fizice pe care timpul vi le permite din cauză că vi se par plictisitoare. Nu este nicio plăcere să faceţi zilnic 30 de abdomene şi 15 flotări. În plus, întotdeauna vor lucra aceleaşi grupe musculare, care vor deveni în timp eficiente şi nu vor mai consuma la fel de multe calorii ca la început. În concluzie, este bine să încercaţi forme noi de exerciţii, solicitând rând pe rând alte grupe musculare. Într-o zi mergeţi pe jos sau cu bicicleta, în alta înotaţi, iar în alta jucaţi tenis sau mergeţi pe jos, totul e ca activităţile fizice să nu devină prea uşoare. Dacă se întâmplă acest lucru, schimbaţi tipul de exerciţii…

Studio-Play

Diete-Sanatoase

Bebee.ro