Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / 3 trucuri pentru a vă păstra silueta

3 trucuri pentru a vă păstra silueta

Majoritatea regimurilor de slăbire interzic categoric consumul de alcool, motivând că aduce o mulțime de calorii inutile. Însă există o grămadă de alte produse, cum ar fi înghețata sau sucurile (alte tentații cărora este foarte dificil să le rezistăm vara), care îl întrec. O bere pe zi n-a omorât şi, mai ales, nu a îngrăşat pe nimeni, ba chiar am putea spune că este dătătoare de sănătate. Aşadar, chiar dacă țineți cură de slăbire, nu e cazul să deveniți abstinente. Nici un păhărel de vin sau de şampanie rece nu strică.

3 trucuri pentru a vă păstra silueta
Și dacă într-adevăr calculați fiecare calorie îngurgitată, compensați halba de bere renunțând la o gustare intermediară; de exemplu la un iaurt cu fructe (care este, ce-i drept, mai sănătos, dar nu creează bună-dispoziție).

Nu folosiţi mâncarea ca pe un energizant

Se ştie că mâncarea are efect energizant, dar asta nu înseamnă că trebuie să mâncăm imediat ce simțim că oboseala ne dă târcoale. Ne remontează în special dulciurile (mai ales ciocolata sau glucoza), dar revitalizarea este efemeră: după putin timp, epuizarea se reinstalează şi pofta devine şi mai mare. Ca să scăpați de oboseala acumulată şi să nu vă pricopsiti cu kilograme în plus, cea mai bună cale este să dormiți.

Trei mese pe zi absolut obligatorii

Nu săriți peste micul dejun sau peste masa de prânz ca să mai scăpați de kilograme. Efectul s-ar putea să fie exact invers celui scontat. Pofta de mâncare de mai târziu va fi mai greu de potolit şi, fireşte, atacurile la bucate — indiferent de conținutul caloric al acestora — mult mai agresive. Mai bine luați mai multe mese pe zi (minimum trei), constituite din cantități reduse de hrană, din categoria „soft”, însă sățioase. Atenție si la grăsimile ascunse! Iată un singur exemplu: Se spune despre mâncărurile la grătar că au un conținut caloric redus. Acest lucru nu este de fiecare dată valabil. Legumele la grătar (mai ales cele moi), începând cu dovleceii şi terminând cu vinetele, absorb grăsimea. Nu le comandați la restaurant. Mai potrivit ar fi un fel din legume sote, cu adaus de ulei de măsline sau chiar cu o linguriță de unt. Puteți consuma şi puțină pâine (ideală este cea integrală), ca să vă săturați mai rapid.