Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Alege-ți dieta în funcție de tipul de siluetă

Alege-ți dieta în funcție de tipul de siluetă

Pentru dieta în funcție de tipul de siluetă, femeile pot fi clasificate, schematic, în trei mari categorii: androide, ginoide şi monoforme. Descoperiţi-vă rotunjimile şi alegeţi un regim care corespunde morfologiei dvs. Fără să uitaţi programul de gimnastică adaptat. Există kilograme care se „aşază” pe coapse, altele care preferă bustul şi cele care se instalează peste tot.

Alege-ți dieta în funcție de tipul de siluetă

Femeia androidă

Umerii sunt laţi şi musculoşi, pieptul „generos”, talia mai degrabă groasă şi abdomenul proeminent. În schimb, partea inferioară a trupului este mai puţin dezvoltată: şoldurile înguste, coapsele, genunchii şi picioarele destul de subţiri şi gleznele fine. Spre deosebire de femeia ginoidă, femeia androidă nu suferă, în general, de tulburări ale circulaţiei sanguine. Şi nu reţine apa.

REGIMUL FEMEII ANDROIDE

Lată în spate

Principiul: eliminarea grăsimilor, mai ales a celor animale.

Reguli de aur
– Legume multe, peşte şi lactate cu 0% grăsime; puţină carne de pasăre şi carne roşie (mai puţin de vită). Nu ouă şi nu şuncă!

– Fecule de două ori pe săptămână.

– 1,5 l de apă pe zi (minimum!).

– Sare puţină, dar condimente cât de multe.

Gimnastica – obligatorie
Exerciţii de rezistenţă pentru dezvoltarea trenului inferior.

FEMEIA GINOIDĂ

Bazinul lat

Corpul ei are forma de „chitară”: bustul și umerii înguşti, sânii mici. Abia de la ombilic în jos, proporţiile devin generoase. Şoldurile sunt late, coapsele pline, adeseori capitonate, genunchii groşi şi gleznele adeseori umflate.

În mod frecvent, femeia ginoidă suferă de tulburări ale circulaţiei sanguine. În plus, ea are o tendinţă evidentă spre retenţia de apă şi celulită, care se fixează mai degrabă la nivelul membrelor inferioare.

REGIMUL FEMEII GINOIDE

Principiul: Lupta împotriva retenţiei de apă şi limitarea consumului de alimente care balonează.

Reguli de aur

– Multe proteine (la prânz şi seara). Mai ales carne slabă, peşte, carne de pui fără piele, ouă şi lactate cu 0% grăsime. De evitat: stridiile, somonul fume şi jambonul – prea sărate.

– Legume puţine, pentru că tind să favorizeze retenţia de apă.

– Sare cu măsură.

– Un litru de lichid pe zi (nu mai mult!).

– Piper puţin. Ardeiul iute şi condimentele nu se recomandă în cazul unor probleme de circulaţie a sângelui.

Gimnastica – obligatorie

Exerciţii de forţă pentru dezvoltarea trunchiului.

Metoda

Regimul alternează zilele de „proteine pure” (lactate, carne) cu cele de proteine + legume (acelaşi lucru plus legume). Pentru micul dejun, optiunea vă aparţine.

Femeia monoformă

Rotunjimi peste tot

Femeia monoformă combină caracteristicile femeilor androide și genoide. Rotundă din cap până-n picioare, dar bine proporționată, ea are un piept generos, talia groasă, abdomen bombat și coapse și genunchi plini. În ciuda acestor excese, ansamblul trupului ei păstrează o linie armonioasă, pentru că surplusul de greutate de care suferă este repartizat uniform, pe toate zonele corpului.

REGIMUL FEMEII MONOFORME

Principiul: Niciodată peste 1000 calorii pe zi!

Reguli de aur

– O alimentaţie variată, dar în cantități controlate.

– Multe proteine (peşte, carne, ouă și lactate cu 0% grăsimi).

– Multe legume crude sau fierte

– Două felii de pâine, dimineața

Gimnastica – obligatorie

Exerciţii pentru tot corpul…