Home / DIETE & FITNESS / DIETE CELEBRE / Dieta in 3 pasi a lui Tony Horton

Dieta in 3 pasi a lui Tony Horton

Dieta in 3 pasi a lui Tony Horton promoveaza rezultatele pe termen lung. De aceea, dieta lui nu te ajuta numai sa arati mai bine, ci si sa te simti mai bine. Strategia lui este: incepe sa urmezi un program de fitness si un plan sa mancat sanatos. Aceste elemente te ajuta sa ai o viata lunga.

Dieta in 3 pasi a lui Tony Horton

Ideea de baza in dieta in 3 pasi este sa urmezi regula ”90-10”. Asta inseamna ca mananci 90% din timp alimente sanatoase. Alege alimente pe care Tony le numeste ”curate”, adica cele fara conservanti, aditivi sau chimicale. Consuma verdeturi cu frunze, legume, proteine pure, cereale integrale, grasimi si uleiuri sanatoase. In ceilalti 10% din timp poti sa trisezi.

Potrivit planului trebuie sa consumi 5 mese mici pe zi. Poti sa consumi si 3 mese daca ai si gustari intre ele. Nu trebuie sa iti numeri toate caloriile. Sa urmezi aceasta dieta nu este atat de greu pe cat pare.

Reguli pentru dieta in 3 pasi

1.    Alege produse cu un singur ingredient
Alimentele naturale, integrale sunt esentiale intr-o dieta sanatoasa. Din pacate, ne lovim de multe ori de aditivii si conservantii din produse. Citeste etichetele produselor alegand produse cu un singur ingredient, de exemplu, fasole congelata.

2.    Consuma gustari nesanatoase
E greu sa renunti la alimentele nesanatoase. De aceea Tony recomanda regula 90-10. Urmeaza dieta 90% din timp, iar 10% din timp poti sa consumi gustarile care iti plac atat de mult, desi nu sunt considerate tocmai ideale pentru slabit.

3. Modeleaza-ti corpul cu shake-uri
Pentru a evita tentatiile, pregateste mesele inainte. In loc sa mergi la fast-food, incearca sa consumi cate un shake. Shake-urile sunt sanatoase, usor de facut si delicioase.

Shake-ul lui Tony

Ingrediente:
–    Banane
–    Fructe de padure congelate
–    Pudra de proteine
–    Lapte de migdale
–    Nuci caju
–    Apa sau apa de cocos

Mod de pregatire:
Amesteca-le si agita-le. Optional, poti adauga si gheata.

Un alt element in dieta in 3 pasi a lui Tony este exercitiul fizic. Nu trebuie sa fii vreun expert in fitness. Planul lui Tony poate fi personalizat special pentru tine. Planul de exercitii este o combinatie de cardio, rezistenta si yoga. Fa exercitiile in ritmul tau si vei vedea repede rezultatele.