FITNESS

10 motive ca să practicăm exercițiile de yoga

10 motive ca să practicăm exercițiile de yoga

Yoga este o formă de sport, dacă e să o numim așa, care este din ce în ce mai cunoscută la multe săli de fitness, fiind inclusă în programul de aerobic. Chiar dacă unele persoane nu văd care este rostul practicării acesteia, beneficiile pe care le aduce organismului sunt numeroase însă puțin cunoscute. Iată zece motive pentru care ar fi ...

Read More »

Exerciții pentru spatele curbat

Exerciții pentru spatele curbat

Aşezată pe marginea unui scaun, cu câte o greutate de 1,5 kg în fiecare mână, ţineţi picioarele îndoite, pieptul aplecat spre înainte şi capul întins în prelungirea trunchiului. Lăsaţi braţele să atârne de o parte şi de alta a scaunului.

Read More »

Exerciții pentru coapse si fese

Exerciții pentru coapse si fese

1. Aveți coapsele foarte moi pe interior Poziţia de început. Prindeţi-vă de fiecare gleznă câte o greutate de aproximativ un kg şi staţi întinsă pe partea dreaptă, cu mâna dreaptă întinsă. Îndoiţi piciorul stâng şi poziţionaţi-l în faţa piciorului drept. Mişcarea. Ridicaţi uşor de la sol piciorul drept, apoi coboriţi-l, fără însă să atingeţi podeaua. Inspirați de fiecare dată când ...

Read More »