Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / 10 motive ca să practicăm exercițiile de yoga

10 motive ca să practicăm exercițiile de yoga

Yoga este o formă de sport, dacă e să o numim așa, care este din ce în ce mai cunoscută la multe săli de fitness, fiind inclusă în programul de aerobic. Chiar dacă unele persoane nu văd care este rostul practicării acesteia, beneficiile pe care le aduce organismului sunt numeroase însă puțin cunoscute.

yoga

Iată zece motive pentru care ar fi bine să te apuci de practicarea exercițiilor de yoga

  1. Oferă un somn mai odihnitor

Foarte multe persoane par a se confrunta cu probleme de insomnie, cauza fiind de multe ori stresul. Câteva ședințe de yoga introduse în programul tău săptămânal cu siguranță nu ar strica și ai putea avea parte de un somn mai bun, care să îți permită să fii mult mai activă decât de obicei.

  1. Eliberează organismul de stres

Acesta pare a fi un motiv pentru care foarte multă lume se apucă de exerciții de yoga.

Această tehnică presupune deconectarea pentru câteva momente de lumea reală și de agitația care ne înconjoară. Repetând de mai multe ori această deconectare, vei reuși să faci față mult mai ușor acestei agitații care pare să fie din ce în ce mai accentuată, lucru prin care vei reuși să alungi treptat stările de stres.

  1. Tonifiază musculatura

Să nu crezi că ai să arăți ca un culturist, departe să fie de tine gândul acesta. Yoga nu implică folosirea greutăților însă ajută foarte mult în dezvoltarea masei musculare și tonifierea ei peste timp. Silueta ta va căpăta un aspect mult mai frumos și sexy.

  1. Te ajută să slăbești

Acesta ar putea fi unul dintre cele mai puternice motive pentru care ai putea să practici yoga. Cu toate acestea o alimentație sănătoasă nu trebuie exclusă din ecuație și este necesar să urmezi regulat aceste sesiuni.

  1. Îmbunătățește funcțiile creierului

Dacă vei participa în mod regulat la cursurile de yoga, vei observa că vei căpăta o putere de concentrare din ce în ce mai mare, iar memoria ta va cunoaște îmbunătățiri. Studii recente au descoperit faptul că aceasta ar putea chiar să combată cunoscuta și periculoasa boală Alzheimer.

  1. Elimină durerile de spate

Sesiunile repetate de yoga par a fi mult mai eficiente în alungarea durerilor de spate decât multe alte tratamente, unele dintre acestea fiind chiar neplăcute. Chiar și acele senzații de „înțepenire” pot fi combătute prin practicarea acesteia.

  1. Oferă un echilibru mai bun

Chiar dacă ai probleme la primele sesiuni în ceea ce privește menținerea echilibrului, repetate, acestea îți vor fi de folos în a-ți păstra starea de echilibru.

  1. Este o sursă de energie

Unele poziții de yoga ajută mult mai mult față de altele din acest punct de vedere însă toate sunt de folos. Poți uita de energizante și ceștile de cafea consumate în exces.

  1. Întărește sistemul imunitar

Iată că ai găsit un bun tratament pentru a putea alunga răcelile și gripele care îți dau mari bătăi de cap pe parcursul schimbării anotimpurilor. Acest lucru se datorează și faptului că yoga reușește să elimine stresul, care este principalul agent negativ ce acționează asupra stării noastre de sănătate.

  1. Previne osteoporoza

Datorită faptului că presupune practicarea exercițiilor folosind greutatea propriului corp, yoga este de foarte mare ajutor în combaterea acestei boli, femeile fiind foarte expuse afecțiunilor acesteia…

Dacă până acum nu vedeai niciun rost în practicarea acestor exerciții, ei bine, iată că beneficiile pe care ți le pot aduce sunt destul de numeroase și ai putea să le mai acorzi o șansă!

Save