Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / 5 exercitii pentru muschii abdominali

5 exercitii pentru muschii abdominali

Visaţi să aveţi un abdomen plat și un corp mai „legat” fără să vă ruinaţi făcănd sport şi fără să pierdeţi timp? Faceti exercitii pentru muschii abdominali.

5 exerciții pentru mușchii abdominali
Va prezentam 5 exercitii pentru muschii abdominali care nu ridică probleme fizice şi pot fi efectuate în fiecare zi, chiar şi de cele mai puţin sportive dintre dvs.

1. La plimbare cu căruciorul
Profitaţi de plimbări sau de mersul la cumpărături, împingând căruciorul copilului, pentru a vă întări musculatura. Strangeti burta şi străbateţi parcul sau raioanele magazinelor intr-un ritm susţinut. Pentru a spori dificultatea parcursului, nu evitaţi drumurile în pantă, chiar dacă sunteţi cu căruciorul.

2. Cântaţi
Pentru a începe ziua relaxate, nu ezitaţi să cântaţi dimineaţa, sub duş. Muzică uşoară sau de operă? Indiferent! Esenţial este să simţiţi că aerul vine din respiraţie abdominală. Să lungiţi notele, ca să puneţi la treabă muşchii abdominali.

3. Mergeti pe jos
Unul din cele mai bune exercitii pentru muschii abdominali este persul pe jos. Din staţia de metrou până la birou sau făcând cumpărături de la o stradă la alta, acest exerciţiu trebuie să devină o obişnuinţă. Sugeţi burta, încordaţi fesele şi ţineţi spatele drept. Important este să respiraţi adânc şi încet.

4. În picioare în autobuz
Când circulaţi cu transportul în comun, staţi în picioare şi ţineţi-vă cu ambele mâini de bară. Braţele trebuie să fie întinse. Contractaţi muşchii abdominali şi mențineți-i aşa până la staţia următoare. Relaxaţi-vă şi procedaţi la fel până când coborâţi. Este valabil şi în autobuz, în tramvai, dar și în metrou. Cel mai dificil este să vă păstraţi o atitudine detaşată.

5. În faţa televizorului
Instalaţi-vă pe canapea sau pe fotoliu ți urmăriţi serialul preferat. Întindeţi picioarele pe măsuţa din faţa dvs. şi începeţi să le ridicaţi şi să le coborâţi, fără a atinge masa. Executaţi 3 serii de câte zece, încordând abdominalii. Nu ridicaţi picioarele prea sus, pentru a nu ţine spatele în extensie.