Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Brațe frumoase în două luni

Brațe frumoase în două luni

Nu trebuie nici să participaţi la un maraton, nici să ridicaţi haltere. Mișcările de gimnastică pe care vi le propunem sunt ușoare si, dacă le practicaţi în fiecare săptămână de două ori, veţi putea purta linistite rochii fără mâneci și tricouri cu breteluţe.

Brațe frumoase în două luni

Pe timpul străbunicilor noastre, femeile aveau trei probleme majore legate de corp: burta, picioarele şi fundul. Astăzi, le-am luat-o cu mult înainte. Aproape tot ce înseamnă frumuseţea trupului femeiesc prezintă probleme: genunchii, coapsele, sânii, gleznele, gâtul şi braţele. Cauza? Alimentaţia proastă, stresul, sedentarismul, bulimia şi anorexia, dietele de slăbit radicale… Printre zonele trupului care cedează cel mai uşor se află şi braţele, prea puţin folosite de femeile care trăiesc la oraş.

Aşa se face că foarte devreme, uneori chiar pe la 30 de ani, braţele încep să atârne ca aluatul, ridicând mari probleme estetice, mai ales când se apropie sezonul cald, care scoate la purtare îmbrăcămintea subţire și uşoară, cu bluze fără mâneci, maieuri şi topuri suspendate în şnuruleţe cât degetul. Din două una: ori strângi din dinţi şi nu te uiţi în oglindă înainte să pleci în oraş, ori treci la un regim de gimnastică adecvat, ce promite braţe frumoase în doar două luni.

Muşchii nu reprezintă o sarcină care îi priveşte doar pe bărbaţi. Bine antrenaţi, mușchii ard caloriile, deci duc la slăbit. Pe deasupra, fac trupul să arate frumos şi sa fie iute în mișcări. Dar minunea asta nu se obţine de la o zi la alta, ci cu un efort de circa opt săptămâni. Dacă sunteţi decise să vă acordaţi două luni pentru frumuseţea braţelor, exerciţiile care urmează sunt considerate de top.

1. Gimnastică pentru antebraț

Luaţi o halteră mică sau o sticlă umplută cu apă. Aşezaţi-vă pe un scaun, ţinând spatele drept, apoi aplecaţi-vă trunchiul uşor înainte, cu cotul sprijinit pe partea dinăuntru a coapsei. Faceţi exerciţiul pe rând, cu fiecare dintre braţe: îndoiţi braţul din cot, în sus şi în jos. Repetaţi câte 20 de mişcări, în trei etape.

2. Gimnastică pentru partea de sus a braţelor si pentru umeri

Staţi pe scaun, cu braţele ridicate lateral la înălţimea umerilor. Muşchii abdomenului trebuie încordaţi. Cu două gantere (haltere mici), ţinute in mâini, coborâţi braţele până ce ating scaunul, apoi ridicaţi-le în sus, până ce le aduceţi în dreptul urechilor. Faceţi 20 de mişcări, repetate de trei ori.

3. Pentru întărirea întregului braţ

Întoarceţi-vă cu spatele către un scaun şi sprijiniţi-vă cu braţele de el. Îndepărtaţi puţin picioarele şi uşor din genunchi. După ce faceţi progrese, exerciţiul trebuie făcut cu braţele întinse. Îndoiţi braţele, până ce coatele formează un unghi drept. Apoi întindeţi braţele până ce devin drepte. Exerciţiul se repetă de 20 de ori, în trei reprize.

4. Gimnastică pentru partea dorsală a brațelor

Ridicaţi braţul în sus, pe lângă cap, ţinând în mână o ganteră sau o sticlă plină cu apă. Îndoiţi braţul din cot spre spate, apoi îndreptaţi-l. Se fac 20 de mişcări în trei reprize.

5. Exercițiu pentru tricepși (întărește și sânii)

Trageţi-vă cu şezutul pe marginea scaunului și puneţi braţele, îndoite din coate, pe spătar. Palmele trebuie să se atingă. Împingeţi cât puteţi de tare spătarul. Repetaţi de trei ori, ţinând încordarea vreme de 20 de secunde. Întăreşte tricepşii şi pieptul. Dacă veţi intinde în faţă câte un picior, la fiecare presiune vă veţi întări şi muşchii abdomenului…

Save

Loading..