Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Cum sa ai un abdomen plat in 2 saptamani

Cum sa ai un abdomen plat in 2 saptamani

Cum sa ai un abdomen plat este o intrebare la care multe femei cauta raspuns si, de aceea, iti propun cateva sfaturi care sa te ajute sa obtii silueta perfecta pe care ti-o doresti.

Cum sa ai un abdomen plat

Afla cum sa ai un abdomen plat fara a fi nevoita sa tii tot felul de diete si fara sa cheltuiesti bani pe creme scumpe, care, de cele mai multe ori, nu dau rezultate.
Citeste urmatoarele randuri si vezi ce trebuie sa faci pentru a avea un abdomen plat si tonifiat.

Acorda importanta la ceea ce mananci daca doresti un abdomen plat

Chiar daca o dieta propriu-zisa nu intra in discutie atunci cand te intrebi cum sa ai un abdomen plat, trebuie sa iei in calcul imbunatatirea stilului de viata, precum si a celui alimentar. Consumand alimente sanatoase si inlocuind mancarurile de tip fast-food cu legumele si fructele, organismul tau va deveni mult mai receptiv la schimbarile pe care ti-ai propus sa le faci.

Incearca, de asemenea, sa mananci regulat si in cantitati nu foarte mari; cel mai important: nu sari peste mese si, mai ales, niciodata peste micul dejun! Aceasta prima masa este cea mai importanta, deoarece iti asigura necesarul pentru a incepe ziua si a-ti desfasura in mod cat mai eficient activitatile. De asemenea, nu te infometa! Infometandu-te, nu vei slabi, ci iti vei solicita inutil organsimul. In plus, efectele vor fi contrare asteptarilor, deoarece, in timp, in loc sa slabesti, vei acumula grasime.

Renunta la prajeli, la mancarurile cu grasime, la sucurile carbogazoase, precum si la painea alba.

Miscarea

Atunci cand vrei sa afli cum sa ai un abdomen plat, miscarea este esentiala. In combinatie cu un stil de viata sanatos, va da rezultatele mult asteptate. Stabileste-ti, asadar, in jur de trei zile pe saptamana in care sa mergi la sala. Incepe cu exercitiile de tip cardio pentru a elimina intai surplusul de grasime si continua cu cele de forta, pentru a-ti contura abdomenul.

In cazul in care sala nu este o optiune pentru tine, fa sport acasa! Foloseste-te de filmulete de pe diferite site-uri pentru a-ti stabili un set de exercitii si practica-le regulat. Nu e necesar sa faci sport la o sala, daca nu iti permiti sau nu ai timp. Cu perseverenta si determinare, vei obtine aceleasi rezultate chiar la tine acasa.

Incearca sa practici sport constant! Chiar daca ai alocat deja doua sau trei zile lucrului ceva mai intens, atunci cand ai timp, poti face cateva serii de abdomene pentru tonifiere.

Bea apa!

Pentru ca iti doresti sa stii cum sa ai un abdomen plat, e necesar sa bei cat mai multa apa. In acest mod, iti vei ajuta organismul sa elimine o parte din toxinele acumulate in corp si, cel mai important, pielea ta va deveni mai ferma si elastica.

De asemenea, este indicat ca, dupa fiecare masa, pentru a facilita digestia, sa bei o cana cu ceai verde. In plus, pe langa faptul ca iti vei ajuta corpul sa asimileze mai usor ceea ce ai consumat, ceaiul verde are si proprietati impotriva imbatranirii, continand antioxidanti…