Cum sa tonifici muschii pieptului fara operatii estetice

639

Odată cu trecerea timpului, musculatura sânilor slăbește și aceștia încep să se lase. Multe femei apelează la intervenții chirurgicale complicate pentru a corecta acest efect neplăcut. Există și proceduri non-chirurgicale care te pot ajuta.

            Practicarea yoga are multe beneficii pentru corp și minte. Sunt anumite posturi sau asane (așa cum sunt denumite în yoga) care ajută la tonifierea mușchilor pieptului în mod natural.

 

  1. Virabhadrasana II

Această asana are rolul de a ridica mușchii sânilor și trebuie repetată de cel puțin șapte-zece ori pentru a obține un efect vizibil. Ajută și în afecțiunile spatelui, favorizează digestia, sporește concentrarea și menținerea echilibrului.

  • Începe cu o fandare largă în lateral;
  • Întoarce piciorul drept la 90 de grade spre exterior;
  • Întinde mâinile în lateral și ține-le ridicate la nivelul umerilor. În timpul acesta, inspiră profund;
  • Îndoaie genunchiul drept și înclină puțin corpul în față;
  • Capul trebuie să fie îndreptat spre mâna dreaptă;
  • Inspiră și expiră de cinci-șase ori menținând poziția;
  • Apoi ridică-te încet, ridică și piciorul drept, coboară mâinile;
  • Acum repetă exercițiul spre partea stângă.

Trikonasana

  1. Trikonasana (postura triunghiului)

Este o asana recomandată pentru fortifierea mușchilor pieptului, coapselor și gâtului.

  • În poziție verticală, întinde mâinile în fața pieptului. Apleacă-te și întinde mâinile spre podea, ține picioarele paralele și ușor depărtate;
  • Întoarce piciorul drept la 90 de grade față de centru;
  • Întinde mâna dreaptă în sus, mâna stângă rămâne întinsă;
  • Apleacă-te în lateral până atingi cu mâna genunchiul drept;
  • Ține mâna stângă întinsă;
  • Capul trebuie să fie întors spre degetul mare de la mâna dreaptă;
  • Revino ușor în poziție verticală cu mâinile pe șolduri;
  • Repetă postura în partea stângă.

Bhujangasana

  1. Bhujangasana (Cobra)

Este o postură ce fortifică mușchii stomacului, pieptului, umerilor.

  • Întinde-te pe burtă, cu fruntea lipită de podea. Depărtează puțin picioarele până ajung la distanța șoldurilor și ține degetele lipite de podea;
  • Lipește palmele de podea, la distanța umerilor, cu vârfurile degetelor îndreptate înainte;
  • Ridică încet partea din față a corpului, cu mâinile puțin îndoite de la cot;
  • Relaxează spatele și încordează gâtul și coloana vertebrală;
  • Respiră adânc;
  • În timp ce expiri, revino la poziția inițială, culcat pe burtă.

Dhanurasana

  1. Dhanurasana (Arcuire)

Este un exercițiu foarte bun pentru fortificarea abdomenului, pieptului și picioarelor. Trebuie repetat de două-trei ori pentru efecte vizibile.

  • Întinde-te pe burtă, cu picioarele depărtate la distanță de un pas și fixează degetele pe podea;
  • Ridică picioarele, îndoaie genunchii și prinde călcâiele cu mâinile;
  • Inspiră și expiră profund pentru a păstra mușchii încordați;
  • În timp ce ridici corpul, păstrează capul și gâtul drepte;
  • Revino la poziția inițială.

Chakrasana

  1. Chakrasana (Roata)

Este o postură care ajută și în problemele cu digestia.

  • Culcat pe spate, îndoaie picioarele și adu-le cât mai aproape de posterior;
  • Pune mâinile în spate, la distanța umerilor;
  • Ridică încet coapsele, păstrează picioarele la distanța șoldurilor;
  • Mișcă pieptul în sus și în jos, sprijină-te pe mâini și picioare;
  • Întinde mâinile cât de mult poți și menține poziția 30 de secunde;
  • Coboară și relaxează mâinile și picioarele.

Ustrasana

  1. Ustrasana (Poziția cămilei)

Este o postură recomandată și dacă ai probleme cu circulația sângelui.

  • Stai în genunchi, cu spatele drept;
  • Întinde mâna dreaptă în spate și prinde călcâiul drept, fă acest lucru și cu mâna stângă;
  • Apleacă-te în spate, depărtează genunchii și îndoaie spatele ușor;
  • Stai în poziția aceasta 30 de secunde;
  • Revino în poziția inițială, încordând mușchii abdominali…

Pentru a-ți tonifia mușchii pieptului este necesar să repeți periodic exercițiile descrise mai sus și vei vedea că rezultatele nu vor întârzia să apară.