Exerciții împotriva brațelor groase cu pielea lăsată

206

Aceste exerciții pentru brațe groase sunt foarte utile, mai ales că brațele sunt cartea de vizită a unei persoane. Aceste membre sunt foarte folosite și expuse.

exercitii impotriva bratelor groase

Pentru că ne ajutăm de ele la tot pasul, în orice fel de activitate, acestea pot căpăta un aspect neplăcut. La fel și din cauza depunerilor de grăsime. Pentru a avea brațe frumoase, ferme și puternice, putem recurge la o rutină de exerciții împotriva brațelor groase, care să le dea un aspect plăcut, natural.

Dacă aveți brațele groase, iar pielea de pe acestea are un aspect neplăcut, puteți apela la câteva exerciții împotriva brațelor groase de bază care să vă tonifieze musculatura din zonele respective.

Exerciții împotriva brațelor groase, în confortul propriei case

  • Puneți-vă ambele mâini la ceafă și împreunați-vă degetele.Țineți strâns, apoi faceți câteva rotiri care să pornească din zona abdomenului. Veți roti astfel întreaga zonă toracică, capul și membrele superioare. Acest exercițiu vă va activa toate grupele de mușchi, fiind unul potrivit pentru încălzire, pentru începutul antrenamentului.
  • Adoptați o poziție perfect dreaptă. Cu mișcări ușoare, lente, rotiți brațele de jos în sus, spre spate, simultan, dar și alternând. Repetați mișcarea de zece ori, în trei seturi.
  • Din aceeași poziție de drepți, dar ajutându-vă de câteva greutăți (aproximativ două kilograme, nu mai mult), ridicați brațele și uniți-le deasupra capului, apoi eliberați. Repetați de 20 de ori.
  • Rămâneți în aceeași poziție (verticală, dreaptă) și lăsați toți mușchii în repaus. Mișcați circular umerii, în ritm lent, la început, apoi din ce în ce mai alert. Repetați mișcarea de zece ori rotind spre față și de zece ori rotind spre spate. Vă veți relaxa astfel musculatura brațelor.
  • Pe o suprafață plană vă așezați în genunchi, cu palmele lipite de aceasta. Încrucișați picioarele dacă simțiți nevoia unui plus de susținere. Țineți brațele la nivelul umerilor și exersați mișcarea de flotare din această poziție. Brațele groase vor fi foarte solicitate, iar mușchii vor fi lucrați intens.

Exerciții împotriva brațelor groase cu pielea lăsată

În cazul în care pielea dumneavoastră este lăsată din cauza brațelor mult prea groase, este indicat să recurgeți la câteva exerciții de bază pentru tonifierea zonelor cu probleme.

  • Adoptați o poziție dreaptă, cât mai naturală, fără a lăsa spatele deformat. Depărtați ușor picioarele și, ajutându-vă de niște greutăți mici, ridicați brațele simultan, apoi coborâți-le. Repetați de zece ori, în câte trei seturi.
  • Flotări – dacă vă permite starea fizică a spatelui și a coloanei vertebrale, faceți câte 15-20 de flotări zilnic. În acest fel veți topi cu rapiditate grăsimea de pe brațe.
  • Sprijiniți-vă de o canapea joasă sau de un obiect solid, suficient de mare, stabil. Lipiți palmele de această suprafață, stând cu spatele spre ea. Întindeți picioarele și faceți câte opt ridicări din șezut, în câte cinci serii. Aveți grijă la poziția coatelor.
  • Întindeți-vă pe spate, pe o suprafață plană, ținând picioarele flexate și tălpile lipite de aceasta. Întoarceți brațele înspre în sus, lipind palmele de suprafață. Încordați brațele și ridicați bazinul, încordând toate grupele de mușchi – de pe brațe, abdominali, fesieri, coapsele și gambele. Este clasica poziție de „pod” pe care o exersam cu toții când eram copii. Repetați mișcarea de câte zece ori, în trei seturi.


Poziția de început

• Așezată pe un scaun, cu genunchii şi picioarele uşor depărtate, ţineţi în fiecare mână câte o greutate de două kg.

• Lăsaţi braţele pe lângă corp.

Exerciții împotriva brațelor groase

Mişcarea

• Ridicaţi mâinile în lateral, până la nivelul umerilor, astfel încât să fie paralele cu solul.

• Expiraţi, apoi coboriţi-le cât de încet puteţi. Executaţi două serii a câte 20 de exerciţii fiecare.

• Frecventa efectuării exercițiului: de două ori pe săptămână.

• Evitați practicarea exerciţiilor cu haltere mai grele de cinci kg, căci acestea pot dezvolta excesiv masa musculară însă fără a duce la topirea grăsimilor depuse pe braţe…

Care sunt beneficiile?

Determină remodelarea părţii superioare a muşchilor deltoizi, situaţi în punctul de legătură dintre umăr şi braţ.