Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Exercitii pentru celulita de pe picioare

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Vei afla ce exercitii pentru celulita de pe picioare sunt benefice pentru indepartarea sau prevenirea celulitei. Stim cu totii ca temerea femeilor este ingrasatul, iar in urma acestei etape rezulta aparitia celulitei.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Celulita, cel mai de temut dusman al femeilor, apare la cele mai multe dintre femei, fara sa se ia in considerare greutatea sau imbatranirea. Exercitiile de spate sunt o provocare, pentru ca sunt dificile, iar cei care lucreaza sunt muschii feselor si ai picioarelor. Pentru a scapa de celulita de pe fese si pentru a intari muschii din aceasta zona, iti propunem cateva exercitii pentru celulita de pe picioare:

1. Fandarile sunt unele dintre cele mai cunoscute exercitii pentru a lucra fesele. Stai drept, cu mainile pe coapse si indeparteaza usor picioarele. Indoaie usor piciorul drept si fa un pas in fata pe intreg piciorul. Indoaie usor piciorul stang pana atingi podeaua cu genunchiul si apoi intoarce-te la pozitia initiala. Exerseaza trei seturi a cate 15 exercitii fiecare, apoi schimba piciorul.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

Spatele trebuie sa ramana drept, iar bustul sa fie perpendicular cu solul.

Pentru un exercitiu complex, foloseste greutati.

2. Stai pe o parte, pe podea. Bazinul sa fie in fata, sustinandu-te pe coate. Indoaie genunchii usor. Ridica bazinul si fesele, pune cealalta mana pe sold si tine incheieturile apropiate. Indeparteaza picioarele si pastreaza pozitia pentru cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala. Vei simti cum muschii incep sa lucreze. Urmeaza trei seturi a cate zece exercitii fiecare si apoi schimba pozitia, intorcandu-te pe cealalta parte a corpului.

3. Stai drept, cu mainile in pozitie de aparare. Ridica piciorul drept la 30º si incearca sa atingi incet fundul de podea. Intoarce-te usor la pozitia dreapta. Urmeaza trei seturi a cate opt, pana la zece exercitii, apoi schimba piciorul. Acest exercitiu este putin dificil si cere pastrarea echilibrului, dar este foarte eficient.

Daca nu-ti poti tine echilibrul, foloseste un sprijin sau peretele pentru a sprijini mana.

4. Stai in genunchi si sprijina-te cu ambele maini pe podea. Pastrand piciorul drept indoit, ridica-l cat poti de mult, apoi intoarce-te la pozitia initiala si ridica piciorul intr-o parte. Pentru ca exercitiul sa fie complet, creeaza cercuri mici cu piciorul. Urmeaza trei seturi a cate 10-15 exercitii, apoi schimba piciorul.

Exercitii pentru celulita de pe picioare

5. Stai cu spatele drept, mainile pe cap si picioarele departate. Scoate degetele mari usor in afara. Impinge fundul in afara, indoind picioarele pana cand soldurile devin paralele cu podeaua. Ridica-te pe varfuri si pastreaza pozitia pentru cateva secunde sau sari pe varfuri cand revii la pozitia initiala. Urmeaza trei seturi a cate zece exercitii.

Pentru a-ti pastra echilibrul cand stai pe varfuri, incordeaza muschii abdominali…

Save

Loading..