Exerciții pentru spatele curbat

252

Poziția de început

Aşezată pe marginea unui scaun sau pe o minge medicinală, cu câte o greutate de 1,5 kg în fiecare mână, ţineţi picioarele îndoite, pieptul aplecat spre înainte şi capul întins în prelungirea trunchiului. Lăsaţi braţele să atârne de o parte şi de alta a scaunului.

Exerciții pentru spatele curbat

Mişcarea

Îndoiţi braţele, trăgând înspre spate şi încercând să apropiaţi la maximum omoplaţii. Trageţi de coate cât mai mult posibil. Faceţi trei serii, a câte 12 exerciţii.

Frecvența efectuării exercițiului: o dată la trei zile.

Evitați practicarea înotului în stilul bras, care duce uneori la curbarea spatelui şi a cefei.

Care sunt beneficiile?

Exerciţiul acţionează benefic asupra mușchiului central superior al spatelui (muşchi cunoscut sub numele de romboid), care asigură menţinerea umerilor şi a coloanei…

loading...
Articolul precedentCum sa iti salvezi relatia pe cont propriu?
Articolul următorCozi usor de realizat

Articol realizat de:

Elena Yvette este una dintre cele mai pasionate blogerițe, îi place să abordeze diferite subiecte, cum ar fi ultimele tendințe în materie de modă, cele mai noi știri mondene și multe altele. Descoperiți și voi viziunea unui blogger de calitate!