Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Exerciții pentru umeri

Exerciții pentru umeri

Multe dintre noi avem, în anumite zone ale corpului, depuneri de grăsime pe care nu le-am putut cu niciun chip îndepărta, indiferent câte cure de slăbire am urmat. Pentru a rezolva această problemă neplăcută, vă propunem un plan complet de gimnastică ce vă va ajuta să vă remodelaţi silueta, acţionând exact asupra acelor grupe musculare din punctele care vă nemulţumesc.

Exerciții pentru umeri

Umeri, brațe, piept

Bustul este, în general, primul afectat de o viaţă sedentară şi primul care are nevoie de întreţinere. Astfel, cu timpul, sânii încep să-şi piardă din fermitate, umerii au tendinţa de a se lăsa şi a ieşi în faţă, iar braţele se îngroaşă, căci, deşi sunt folosite şi la cele mai mici gesturi, muşchii lor nu sunt suficient solicitaţi.

Poziţia de început. Aşezată pe un scaun, cu spatele drept şi sprijinit de spătar, ţineţi în fiecare mână câte o greutate de 1,5 kg. Ridicaţi braţele pină la înăţimea umerilor, având grijă ca deschizătura pumnilor să fie orientată spre sol.

Mişcarea. Ridicaţi braţele inspirând, apoi coboriţi-le încet în faţă, până la înălţimea umerilor. Realizaţi trei sau patru serii, a câte 12 exerciţii.

Frecvenţa efectuării exerciţiului: de trei ori pe săptămână.

Evitaţi activităţile ce vă solicită prea mult umerii (de pildă, căratul a unor obiecte foarte grele)…