Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Exercitii simple pentru cresterea sanilor

Exercitii simple pentru cresterea sanilor

Pentru cresterea sanilor, cea mai buna si cea mai eficienta metoda o reprezinta exercitiile simple pe care le poti face zilnic acasa la tine.

cresterea sanilor

Sanii femeilor sunt arma feminitatii lor. Fie ca porti o rochie decoltata sau o bluza mulata, sanii lasati nu sunt estetici si de aceea trebuie urmate cateva exercitii pentru cresterea sanilor. Multe femei apeleaza la operatii estetice pentru a crea niste sani frumosi, pe care sa-i poata scoate in evidenta.

 

Pentru a nu fi nevoita sa apelezi la astfel de proceduri, incearca sa urmezi cateva exercitii pentru cresterea sanilor si o dieta care sa previna lasarea prematura a sanilor. Da fermitate muschilor si tesuturilor sanilor prin exercitii regulate.

Flotari

Acest tip de exercitii nu se adreseaza doar barbatilor. Flotarile ajuta la intarirea pieptului, abdomenului si a bratelor. Stai pe spate sau pe burta. Asaza mainile pe podea, departe de umeri. Ridica corpul lasand greutatea in brate si degetele mari de la picioare. Apoi lasa usor spatele in pozitia initiala. Repeta doua seturi de cate zece flotari in fiecare zi.

cresterea sanilor

Foloseste banca

Banca poate face minuni pentru muschii sanilor. Asaza-te pe spate pe banca. Tine mainile in fata, cu coatele indoite. Tine niste greutati in maini (gantere de cinci kg sau sticle cu doi litri de apa). Acum ridica sus, in fata ta. Apoi revino cu ele in jos, formand cu coatele unghiuri de 90º. Repeta de doua ori cu zece repetitii de fiecare data. Bea apa dupa fiecare set. Daca faci acest exercitiu asigura-te ca nu ai probleme cu spatele.

Presiune pe umeri cu gantere

Folosind niste greutati pentru exercitiile de presiune pe umeri poti face minuni. Departeaza picioarele in sincron cu umerii si indoaie genunchii usor. Ia ganterele si ridica-le deasupra umerilor. Partile superioare ale bratelor trebuie sa preseze capul. De asemenea, asigura-te ca mentii pozitia pentru cateva secunde si apoi coboara greutatile in pozitia initiala. Repeta in doua seturi, repetand cate zece miscari.

Inotul

Daca nu iti place ideea de a merge la sala sau de a ridica zilnic greutati, fa-ti un program de inot. In timp ce te va ajuta sa pierzi in greutate, stilul bras te ajuta sa obtii rezultate minunate pentru sanii tai. Acest exercitiu este bun pentru piept si muschi.

Meditatie

Este cel mai simplu exercitiu pe care il poti face acasa. Stai dreapta si impreuneaza palmele (ca pentru rugaciune). Acum impinge palmele una catre cealalta cat de tare poti. Trebuie sa simti muschii sanilor raspunzand tensiunii provocate. Numara pana la cinci si relaxeaza-i. Urmeaza acest exercitiu pentru cel putin 20 de minute in fiecare zi.

Alimente benefice pentru cresterea sanilor

Exista anumite alimente care te pot ajuta sa pastrezi sanii fermi si sanatosi. Deci, include-le in dieta ta si stai departe de operatiile estetice si de silicon.

  • Portocalele ajuta la prevenirea cancerului de san si este o sursa buna de vitamina B6 si calciu.
  • Ouale si puiul sunt alimente sanatoase, care contin proteine, calciu si minerale. Pentru a avea sani mai mari consuma un bol mare de salata cu pui.
  • Dieta bogata in soia ajuta mult la fermitatea sanilor.
  • Capsunile ajuta la prevenirea cancerului de san si iti aduce cantitatea necesara de vitamina C.

Pastele sunt o optiune minunata pentru a satura papilele gustative si pentru a pastra sanatatea sanilor. Rasfata-te cu paste din grau integral, pentru a adauga o suma benefica de carbohidrati dietei tale…

Save

Loading..