Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Metode simple pentru sani fermi

Metode simple pentru sani fermi

Fermitatea sanilor nu se pierde doar datorita imbatranirii, ci si activitatilor, pozitiei corpului, stresului etc. Urmeaza cateva exercitii fizice, care te vor ajuta sa obtii sani fermi si mai frumosi.exercitii sani fermi1. Prima metoda pentru sani fermi. Asaza-te pe spate si ia cate o gantera in fiecare mana.

Daca nu ai gantere, foloseste doua sticle de plastic pline cu apa. Mainile trebuie sa coboare la nivelul umerilor, catre in jos. Acum, ridica mainile usor pana la piept si adu-le usor in jos. Repeta de 10-12 ori. Acest exercitiu este foarte bun pentru sani fermi.

2. Al doilea exercitiu pentru sani fermi. Asaza-te pe spate si intinde bratele in fata, la nivelul umerilor, incat palmele sa fie in fata ta.

exerciti pentru sani fermi

Tine greutati in fiecare mana si adu bratele una langa cealalta, coatele trebuie sa fie indoite si sa ridici greutatile deasupra pieptului aducandu-le unul langa celalalt. Mentine pozitia pentru 5 secunde si intoarce-te usor la pozitia initiala. Repeta pasii de 10-12 ori.

3. Al treilea exerciutiu pentru sani fermi. Ia o minge cu un diametru de 20 cm. Stai in genunchi si asaza-o in fata ta.exercitii sani fermi

Asaza si mainile pe ea. Tine abdomenul incordat si aseaza-te peste minge, apoi ridica-te in sus cu ajutorul manilor, asemenea flotarilor. Repeta de 10-12 ori. Exercitiul este minunat pentru sani fermi si tonifierea muschilor bratelor.

4. Creme de pentru sani fermi

Dupa ce faci dus, clateste sanii cu apa calda pentru 1 minut. Apoi foloseste apa rece pentru 15 secunde. Poti face asta pentru cateva minute, dar foloseste mai multa apa calda si mai putina apa rece. Aplicarea gelurilor dupa aceasta te poate ajuta sa creezi sani mai fermi. Produsele pentru fermitate au efecte benefice asupra lasarii sanilor; fa-i mai rotunzi si mai fermi.

5. Genoflexiuni

Stai dreapta si departeaza picioarele, pastrand mainile in spatele capului. Trage abdomenul si coboara corpul incat genunchii sa nu iasa in fata. Repeta de 6-8 ori, cate trei seturi. sani fermi

Stai in aceeasi pozitie, intinde soldurile si abdomenul. Ridica mainile si indoaie corpul pana iti atingi picioarele cu mainile. Mentine pozitia pentru 3 minute, fara sa indoi picioarele si revin-o in aceeasi pozitie. Repeta de 6-8 ori, cate 3 seturi.

Loading..