Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Program personalizat pentru femeia androidă

Program personalizat pentru femeia androidă

Program personalizat pentru femeia androidă

Obiective:

– dezvoltarea trenului inferior
– subţierea trunchiului
– întărirea musculaturii

genoflexiuni

Modelarea coapselor

– În picioare, pe vârfuri, întindeţi braţele înainte, pe orizontală.

– Lăsaţi-vă pe vine, inspirând, până ce atingeţi călcâiele cu fesele, după care îndreptaţi din nou picioarele, expirând profund. Atenţie: picioarele rămân pe vârfuri!

– Pentru început, efectuaţi exerciţiul de 10 ori în fiecare zi, încercând ulterior să ajungeţi la 40 de repetări.

Întărirea muşchilor picioarelor

– Culcate pe o parte (stânga), întindeţi bine picioarele şi puneţi braţul stâng, îndoit, sub cap, iar pe cel drept pe şold.

– Ridicaţi piciorul drept cât mai mult posibil spre plafon şi reveniţi, apoi, în poziţia iniţială.

– Efectuaţi exerciţiul de 10 ori, pe fiecare parte. Obiectivul este să ajungeţi încet, încet – la 25 de repetări.

Dezvoltarea muşchilor fesieri

– În genunchi, cu pieptul bine întins pe un suport, şi cu braţele atârnând în cele două părţi, întindeţi piciorul drept în spate şi ridicaţi-l cât mai sus, încercând să depăşiţi orizontala.

– Efectuaţi 6-7 exerciţii cu fiecare picior, urmând ca în 10 zile să ajungeţi la 25 de repetări.

Loading..