Program personalizat pentru femeia androidă

313

Program personalizat pentru femeia androidă

Obiective:

– dezvoltarea trenului inferior
– subţierea trunchiului
– întărirea musculaturii

genoflexiuni

Modelarea coapselor

– În picioare, pe vârfuri, întindeţi braţele înainte, pe orizontală.

– Lăsaţi-vă pe vine, inspirând, până ce atingeţi călcâiele cu fesele, după care îndreptați din nou picioarele, expirând profund. Atenţie: picioarele rămân pe vârfuri!

– Pentru început, efectuați exerciţiul de zece ori în fiecare zi, încercând ulterior să ajungeţi la 40 de repetări.

Întărirea muşchilor picioarelor

– Culcate pe o parte (stânga), întindeți bine picioarele şi puneți braţul stâng, îndoit, sub cap, iar pe cel drept pe şold.

– Ridicaţi piciorul drept cât mai mult posibil spre plafon şi reveniţi, apoi, în poziţia iniţială.

– Efectuaţi exerciţiul de zece ori, pe fiecare parte. Obiectivul este să ajungeţi încet, încet – la 25 de repetări.

Dezvoltarea muşchilor fesieri

– În genunchi, cu pieptul bine întins pe un suport, şi cu braţele atârnând în cele două părţi, întindeţi piciorul drept în spate şi ridicați-l cât mai mult, încercând să depăşiţi orizontala…

– Efectuaţi sase-sapte exerciţii cu fiecare picior, urmând ca în zece zile să ajungeţi la 25 de repetări.

loading...
Articolul precedentSalata de bulgur, clementine si curmale
Articolul următorConopidă crocantă cu mirodenii

Articol realizat de:

Elena Yvette este una dintre cele mai pasionate blogerițe, îi place să abordeze diferite subiecte, cum ar fi ultimele tendințe în materie de modă, cele mai noi știri mondene și multe altele. Descoperiți și voi viziunea unui blogger de calitate!