Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Program personalizat pentru femeia ginoidă

Program personalizat pentru femeia ginoidă

Program personalizat pentru femeia ginoidă

Obiective:

– subţierea părţii inferioare a corpului;

– dezvoltarea trunchiului;

– lucrul în forţă.

Modelarea sânilor

– Culcate pe podea, cu braţele întinse lateral şi cu câte o halteră (de două kilograme) în fiecare mână (le puteţi înlocui cu sticle de plastic umplute cu doi litri de apă).

– Ridicaţi braţele pe verticală, expirând profund, şi coborâţi-le spre podea, inspirând.

– Reluaţi exerciţiul de 15 ori şi creşteţi, progresiv, până la 50 de repetări pe zi şi chiar mai multe, dacă vă simţiţi în stare.

Dezvoltarea umerilorDezvoltarea umerilor

– În picioare, cu braţele pe lângă corp, ţinând în fiecare mână o halteră de 2 kg.

– Ridicaţi încet – în lateral – braţele bine întinse, depăşind orizontala şi încercând să ajungeţi cât mai sus (pumnii sunt bine încordaţi). Menţineţi poziţia, până ce simţiţi dureri musculare la nivelul umerilor, după care lăsaţi din nou braţele in jos.

– Executaţi, la început, zece exerciţii, după care mergeţi progresiv până la 50 pe zi.

– Puteţi varia exerciţiul, ridicând braţele în faţă şi în spate.

Întărirea braţelor

La alegere:

– 250 m înot – bras – în piscină…