Home / DIETE & FITNESS / FITNESS / Program personalizat pentru femeia monomorfă

Program personalizat pentru femeia monomorfă

Program personalizat pentru femeia monomorfăObiective:

– tonifierea întregului corp

– întărirea muşchilor abdominali

– arderea caloriilor.

exercitii abdominaleÎntărirea abdominalilor

– întinse pe spate, cu genunchii uşor îndoiţi, cu mâinile sub ceafă (cu degetele încrucişate) şi cu picioarele fixate sub un pat.

– Ridicaţi bustul cât puteţi de mult, expirând, şi reveniţi în poziţia iniţială, fără să atingeţi solul. Nu depăşiţi unghiul de 30°, pentru a evita arcuirea spatelui. Dacă exerciţiul vi se pare prea greu, efectuaţi-l ţinând braţele în faţă.

– Repetaţi de zece ori şi mergeţi, progresiv, până la 100.

Stimularea picioarelor și gambelor

În poziţie de drepţi, cu picioarele apropiate şi bine întinse şi cu mâinile în şolduri, efectuaţi sărituri, depărtând picioarele şi revenind în poziţia iniţială. Ritmul trebuie să fie susţinut.

– Începeţi cu 30 de sărituri şi progresaţi până la 100 sau mai multe.

Dezvoltarea umerilor

– În picioare, cu braţele întinse lateral pe orizontală, ţinând în fiecare mână o halteră de două kilograme (sau o sticla plină cu apă).

– Efectuaţi cercuri largi, ţinând braţele cât mai sus posibil.

– Executaţi 15 cercuri într-un sens şi 15 în celălalt. Obiectivul: 30 de cercuri în fiecare sens…

Loading..