Alimente care te ajută să arzi grăsimile

181

Exercițiile cardio sunt cele mai bune metode pentru ca femeile să scape de grăsimi, dar, când nu ai destul timp pentru acestea, este foarte important să mănânci alimente care să te ajute să slăbești. Iată o listă cu cele mai bune alimente pe care ar trebui să începi să le consumi:

Alimentele care ajută la arderea grăsimilor sunt foarte răspândite, important fiind să le combinăm corect. De cele mai multe ori, când vine vorba de alimentație, ne gândim la alimentele care trebuie evitate din cauza aportului lor caloric. Există însă și alimente care intensifică arderile și pe care le putem consuma în cadrul unui regim de slăbire.

Alimente care te ajuta sa arzi grasimile

  1. Fructe și legume

Consumate proaspete și crude, fără vreo intervenție termică, legumele și fuctele sunt alimentele de bază care ard grăsimile.

  • Lămâile – citricele, în general, dar cu precădere lămâile sunt alimente care ajută la arderea grăsimilor. Acidul citric din aceste fructe va topi grăsimile pe care organismul este tentat să le asimileze.
  • Afine – reprezintă un aliment care, consumat cu regularitate, va ajuta la arderea grăsimilor. Se recomandă un consum de circa 300 de grame pe săptămână.
  • Bananele – sunt alimente bogate în substanțe nutritive și ajută la arderea grăsimilor. Consumul acestora trebuie să fie redus cantitativ atunci când urmați un regim de slăbire.
  • Avocado – este un aliment care intensifică arderile și este foarte sățios. Poate fi consumat des, simplu sau în varii combinații. De asemenea, avocado se digeră rapid, iar organismul asimilează cu ușurință nutrienții din acesta.
  • Pătrunjelul – ca toate verdețurile, pătrunjelul are un conținut mare de vitamine și ajută la arderea surplusului de grăsimi.
  • Morcovul – este un aliment care, atât crud, cât și gătit, sporește arderile și consumul frecvent are foarte multe beneficii asupra organismului.
  • Fasolea – este foarte utilă atunci când vine vorba de arderi pentru că poate înlocui multe dintre alimentele care conțin grăsimi. Consumată în salate, fasolea este un aliment sățios care nu îngrașă.
  1. Cereale

  • Cereale integrale sunt pline de fibre care necesită mai mult timp pentru digerare față de carbohidrații simpli; cerealele integrale nu doar că te fac să te simți sătulă un timp îndelungat, ci ard mai multe calorii în timpul digestiei. Fulgii de ovăz, orezul brun și alte cereale integrale ar trebui incluse în meniul tau. Ovăzul este o cereală indicată pentru a fi consumată la micul dejun, pentru că asigură resursele necesare de energie ale organismului. Această cereală intensifică arderile și este foarte bogată în fibre.
  • Porumb – este o cereală care, consumată în mod greșit, poate aduce un aport de calorii organismului. Boabele de porumb sunt perfecte pentru salate, ca înlocuitor al cărnii. Porumbul ajută la arderea grăsimilor și previne depunerea acestora.

Cerealele sunt un aliment care ajută la arderea grăsimilor, mai ales în combinații cu fructe și lactate degresate.

3. Carnea

  • Carnea slabă.
  • Pieptul de curcan – este o carne slabă, care conține grăsimi și proteine foarte sănătoase. Se recomandă consumul acesteia gătite pe grătar și în salate.
  • Pieptul de pui – acest aliment ajută la arderea grăsimilor, dar nu este de o savoare deosebită. Este indicat să consumați acest tip de carne în salate și în amestecuri de legume.
  • Pește – păstrăvul, știuca sau merluciul sunt câteva tipuri de pește slab care ajută la arderea grăsimilor. Aceste cărnuri sunt bogate în aminoacizi și antioxidanți, dar și în proteine. Pestele gras este unul dintre cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor în cazul femeilor, fie că alegeți somonul, tonul sau scrumbia. Vă veți simți sătulă după fiecare porție, iar metabolismul dumneavoastră va arde mai multe grăsimi.

4. Ardeiul iute

Sporește funcțiile metabolismului prin consumul de ardei iute, unul dintre cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor. Adaugă chili sau ardei iute proaspăt în mâncărurile dumneavoastră și vă veți bucura de gustul condimentat, în timp ce vă ajută să slăbiți.

5. Produse lactate degresate

Studii numeroase au arătat că lactatele degresate, consumate de trei ori pe zi, creează cea mai bună dietă de slăbit pentru femei. Datorită conținutului mare de vitamina D și calciu, iaurtul și alte produse lactate degresate ar trebui să se afle pe lista dumneavoastră de cumpărături.

6. Ceaiul verde

Plin de antioxidanți, ceaiul verde este întotdeauna recunoscut ca unul dintre cele mai bune alimente care ard grăsimile în cazul femeilor, datorită faptului că ajută la reglarea metabolismului. Încercați să beți patru căni de ceai pe zi sau alegeți extractul de ceai verde ca un supliment pentru arderea grăsimilor.

7. Migdalele

Mâncați migdale și alte tipuri din gama nucilor cu tot cu acel strat de coajă subțire și veți obține multe proteine, odată cu acizii grași importanți. Gama nucilor vă va reduce pofta de mâncare și vă va ajuta să construiți mușchi.

8. Grepfrut

Ca unul dintre cele mai bune alimente împotriva îngrășării, grepfrutul este citricul pe care nu ar trebui sa-l ignorați. Consumați-l cu tot cu membrane, după decojire, și vă va ajuta la reglarea glicemiei.

9. Fructe de pădure

Bucurați-vă de fructele de pădure tot timpul anului, de la afine la mure, și veți obține o doză de fibre sănătoase, împreună cu o mulțime de antioxidanți. Sunt unele dintre cele mai bune alimente pentru arderea grăsimilor și vă ajută să vă țineți apetitul sub control.

10. Semințele

  • Semințele de in – sunt foarte recomandate dacă vă doriți să scăpați de surplusul de kilograme. Acestea se pot combina cu iaurt degresat pentru un mic dejun sățios și copios, care să vă fie suficient până la prânz.
  • Semințele de chia – la fel ca și cele de in, semințele de chia pot fi folosite într-o mulțime de combinații alimentare și pot fi un bun înlocuitor pentru unt sau alte alimente grase…