Home / DIETE & FITNESS / NUTRITIE / Beneficiile nebanuite ale sushi-ului asupra sanatatii noastre

Beneficiile nebanuite ale sushi-ului asupra sanatatii noastre

Bogat in Omega 3, sushi face parte dintr-o dieta japoneza autentica, ce are beneficii importante asupra sanatatii noastre. Datorita nutrientilor esentiali care se gasesc in ingredientele folosite la prepararea sushi-ului, acest preparat culinar creste sansele de a duce o viata mai lunga si mai sanatoasa.

sushi

Dieta japoneza
Sushi nu este doar delicios, ci este si foarte bun pentru organismul nostru. Este extraordinar sa poti mananca ceea ce iti place fara a dauna sanatatii tale. S-au facut numeroase afirmatii despre beneficiile considerabile pe care le are dieta japoneza bazata pe peste si orez. De exemplu, in Japonia speranta de viata atat pentru femei cat si pentru barbati este una dintre cele mai ridicate din lume. Indiscutabil, o consecinta a regimului alimentar foarte sanatos.

Prepararea Sushi-ului
Sushi poate fi preparat cu mare usurinta si acasa daca se respecta cateva reguli de baza. Mai inatai, trebuie sa ai ingredientele necesare la indemana si sa te documentezi putin in privinta folosirii corecte. Internetul este un real ajutor in aceasta directie. Se gasesc numeroase site-uri cu retete de sushi care te ghideaza in minunata arta a prepararii acestei delicatese japoneze. In continuare iti vom prezenta cele mai importante ingrediente si beneficiile lor asupra sanatatii.

Peste si fructe de mare
Sushi este foarte sarac in calorii. Carnea de peste alba contine mai putin de 100 de calorii/100g. Chiar si carnea de peste mai grasa precum tonul sau macroul contine mai putin de 200 de calorii/100g, iar aceasta este foarte recomandata datorita continutului ridicat de Omega 3, care poate ajuta la scaderea riscului de boli de inima, artrita sau atac cerebral.

Orezul
Mai bine de jumatate din populatia lumii se alimenteaza cu orez. O sursa excelenta de carbohidrati si proteine. Nu contine gluten, asa ca este ideal pentru cei care au alergii la grau.

Otetul de orez
Otetul de orez are proprietati antibacteriene uimitoare, care au fost indelung utilizate pentru a conserva mancarea. Imbunatateste digestia intr-un mod delicat reducand riscul tensiunii ridicate. In forma sa diluata, este foarte indicat pentru curatarea si hidratarea pielii.

Ghimbir
Radacina de ghimbir se serveste murata alaturi de sushi. La fel ca otetul de orez, ghimbirul este un antiseptic natural foarte eficient. Favorizeaza digestia si intareste sistemul imunitar pentru a ajuta organismul sa lupte imbotriva racelii si a gripei.

Sos de soia
Sosul de soia se prepara din boabe de soia care sunt zdrobite cu sare, faina si drojdie si sunt lasate sa fermenteze. Boabele de soia sunt bogate in proteine, magneziu, potasiu si fier. Produsele din soia contin fitoestrogeni, care sunt folositi pentru a trata problemele asociate cu menopauza.

Nori
Nori sau iarba de mare poate fi considerat un aliment neobisnuit, dar este foarte hranitor. Contine proteine, minerale, vitaminele A, B1, B2, B6 si C. Datorita acestui continut ridicat de nutrienti esentiali, ajuta la prevenirea depunerilor de colesterol si aduce numeroase beneficii sanatatii noastre.

Wasabi
Wasabi este bogat in vitamina C si stimuleaza productia de saliva pentru a ajuta digestia. Are importante proprietati antibacteriene si poate fi folosit ca un antiseptic usor…

Loading..