Home / DIETE & FITNESS / NUTRITIE / Graul din ziua de azi te ingrasa

Graul din ziua de azi te ingrasa

Graul nu numai ca da dependenta, dar poate chiar sa te ingrase. Invata din randurile urmatoare ce trebuie sa faci sa slabesti.

Graul din ziua de azi te ingrasa

Fie ca este sub forma organica, sub forma de paine cu multicereale, paine alba sau spaghete, toate felurile de grau iti pot face rau. Cardiologul William Davis sustine ca, in zilele noastre, graul da dependenta si este toxic.

Cum poate graul sa fie toxic? Potrivit Dr. Davis, cea mai mare parte a graului cultivat si recoltat in zilele noastre este, de fapt, un stramos al graului adevarat. Cu trecerea anilor, graul s-a modificat genetic. In timp ce productia in masa permite hranirea multor oameni, s-a ajuns la o planta plina de carbohidrati, care este mai putin sanatoasa decat predecesorul ei.

Graul din ziua de azi poate fi periculos, pentru ca duce la cresterea glicemiei si deci la inflamatie cronica si la grasime. Consumand anumite feluri de grau dimineata, la pranz si seara – cum facem multi – nu numai ca ne ingrasam, dar devenim sensibili la anumite afectiuni inflamatorii precum bolile de inima, diabetul, oboseala, acneea, artrita si chiar dementa.

Potrivit Dr. Davis, graul modern da dependenta pentru ca are in compozitie o proteina numita gliatina, ce are acelasi efect ca opiul asupra creierului. Gliatina stimuleaza apetitul, facandu-te sa poftesti tot mai multe produse din grau si carbohidrati rafinati.
Dr. Davis sustine, de asemenea, ca inlocuirea produselor din faina alba cu produse din grau integral este la fel ca inlocuirea tigarilor nefiltrarte cu tigari filtrate – adica mananci alimente care iti fac mai putin rau in loc sa mananci alimente sanatoase. Dr. Davis  spune ca painea din grau integral poate creste nivelul glicemiei mai mult decat o bomboana, pentru ca are un indice glicemic foarte ridicat.

Exista in magazine multe produse fara gluten. Glutenul este o problema pentru cei care sufera de boala Celiac, pentru cei care au intoleranta la gluten. Dar Dr. Davis crede ca problema cu graul este mai mare decat impactul glutenului asupra oamenilor. In plus, alimentele fara gluten nu sunt chiar sanatoase, din moment ce multe dintre ele contin amidon de porumb, de orez, de cartofi.

Eliminand graul din dieta ta vei vedea ca nu-ti va mai fi atat de foame. Dieta urmatoare este perfecta pentru cei care vor sa aiba o stare de sanatate generala buna. Cei mai multi care incep aceasta dieta incep sa scada in greutate inca din primele zile. Iata pasii dietei:

Pasul 1: Graul poate fi eliminat

Elimina total graul din dieta ta. Aceasta metoda extrema este o metoda buna de a renunta la dependenta de grau. Studiile au aratat ca daca renunti la grau vei scapa de un aport mare de calorii pe care il primeai in timpul unei zile. Elimina din dieta ta painea, pastele, prajiturile, torturile. Citeste etichetele produselor pe care le cumperi de obicei si elimina-le pe cele care contin grau. Astfel de produse pot fi: supele de rosii la cutie, amestecurile pentru taco si chiar si guma de mestecat. Evita alimentele procesate fara gluten, pentru ca au in continutul lor aditivi precum amidonul de porumb.

Pasul 2: consuma alimente adevarate

Poti consuma cantitati nelimitate de:
–    Legume
–    Seminte crude, nuci, migdale, alune de padure, fistic
–    Carne
–    Oua
–    Branza
Consuma cantitati mai mici de:
–    Fructe
–    Porumb

Pasul 3: consuma inlocuitori ai graului

–    In loc de paine de grau, fa-ti singura painea folosind migdale rasnite si faina de cocos.
–    Schimba pastele de grau cu taitei shirotaki sau konjac.
–    Consuma cereale precum quinoa, mei, sorg, orez brun si ovaz.
In timpul dietei vei consuma multe produse delicioase.