Home / DIETE & FITNESS / NUTRITIE / Planul de 30 zile pentru remodelarea corpului

Planul de 30 zile pentru remodelarea corpului

Acest plan simplu este complet natural si nu se bazeaza pe pastile de slabit sau pe masuri extreme. Va prezentam un mod holistic de a-ti face corpul si mintea sa scape de kg in plus. Cu acest plan, vei deveni mai sanatoasa si in forma in doar patru saptamani.

Planul de 30 zile pentru remodelarea corpului

Saptamana 1: transformarea de dimineata a metabolismului

Nu mai consuma orez la cina. Incearca sa-l consumi la micul dejun. Poti consuma un bol de orez brun la micul dejun pentru a-ti inviora metabolismul. Contine carbohidrati complecsi care elibereaza incet si sigur glucoza care iti da putere. De asemenea, orezul este bogat in fibre si de aceea te simti satula. Trebuie sa bei si multa apa. Incepe-ti ziua cu cel putin 240 ml de apa, daca vrei sa fii hidratata si ca metabolismul tau sa functioneze corect.

Schimba rutina de dimineata cu urmatoarea reteta: mic dejun cu orez brun
Ingrediente:
–    100 grame de orez brun gatit
–    1 curmala
–    O mana de migdale crude
–    1 lingurita de nectar de agave
–    30 ml de lapte de soia sau de canepa neindulcit
Mod de preparare: amesteca toate ingredientele in afara de lapte. Laptele toarna-l la sfarsit. Savureaza!

Saptamana 2: capata super-puteri

Este important sa te asiguri ca primesti doza zilnica necesara de vitamine, mai ales fier. Fierul este extrem de important in producerea de energie din timpul metabolizarii mancarii. Ia-ti doza zilnica de vitamine organice.
Plimba-te. La inceput te poti plimba cam zece minte pe zi, dar telul tau trebuie sa fie de 150 minute pe saptamana. In saptamana a treia, te vei simti mai energica si usoara.

Saptamana 3: scapa de zahar

Incepe aceasta saptamana cu inlocuirea gustarilor dulci si a deserturilor obisnuite cu gustari bazate pe fructe. Acestea contin inlocuitori naturali ai zaharului. Nu uita sa scapi si de zaharul pe care il pui in fiecare zi in cafea si ceai.

In loc sa folosesti indulcitori aritificiali, incearca una dintre urmatoarele alternative naturale:
–    Mierea: spre deosebire de zaharul obisnuit, mierea este foarte complexa. O lingurita contine 25 compusi precum proteine, aminoacizi si minerale.
–    Agave: este un indulcitor distilat derivat din cactusul albastru numit agava. Are un indice glicemic scazut.
–    Stevia: este un indulcitor cu putine calorii, derivat dintr-o planta nativa din Praguay si Brazilia. Este de 200 ori mai dulce decat zaharul obisnuit…

Saptamana 4: fii vegan o data pe zi

Alege o masa pe zi cand renunti complet la produsele animale – inclusiv oua si lactate. Poate fi greu pentru anumite persoane, dar este o strategie perfecta pentru cei care vor sa scape de kg in plus. Carnea este o sursa concentrata de calorii si grasimi. Chiar si carnea fara grasimi contine multa grasime. De asemenea, carnea nu contine fibre (parte esentiala a scaderii in greutate). Mananca proteine de calitate din fasole, linte, tempeh (din soia) si seitan (din grau).

Save

Loading..