Remodelarea corpului – planul de 30 zile

328

Remodelarea corpului este foarte simpla cu acest plan pentru 30 de zile. Acest plan simplu pentru remodelarea corpului este complet natural si nu se bazeaza pe pastile de slabit sau pe masuri extreme.

Persoanele care aspira la remodelarea corpului trebuie sa se focalizeze pe arderea grasimilor si pe tonifierea musculaturii. Se recomanda ca acestea sa aiba in vedere un regim alimentar sanatos, sa faca exercitii cardio si sa isi intareasca rezistenta urmand programe destinate pentru a realiza remodelarea corpului. Va prezentam un mod holistic de a-ti face corpul si mintea sa scape de kg in plus. Cu acest plan pentru remodelarea corpului, vei deveni mai sanatoasa si in forma in doar patru saptamani.

Planul de 30 zile pentru remodelarea corpului

Saptamana 1: transformarea de dimineata a metabolismului

Nu mai consuma orez la cina daca vrei sa obtii rezultate bune in remodelarea corpului. Incearca sa-l consumi la micul dejun. Poti consuma un bol de orez brun la micul dejun pentru a-ti inviora metabolismul. Contine carbohidrati complecsi care elibereaza incet si sigur glucoza care iti da putere. De asemenea, orezul este bogat in fibre si de aceea te simti satula. Trebuie sa bei si multa apa. Incepe-ti ziua cu cel putin 240 ml de apa, daca vrei sa fii hidratata si ca metabolismul tau sa functioneze corect.

Reteta de orez brun pentru remodelarea corpului

Schimba rutina de dimineata cu urmatoarea reteta: mic dejun cu orez brun
Ingrediente:
–    100 grame de orez brun gatit
–    1 curmala
–    O mana de migdale crude
–    1 lingurita de nectar de agave
–    30 ml de lapte de soia sau de canepa neindulcit
Mod de preparare: amesteca toate ingredientele in afara de lapte. Laptele toarna-l la sfarsit. Savureaza-l!

Saptamana 2: capata super-puteri

Este important sa te asiguri ca primesti doza zilnica necesara de vitamine, mai ales fier, care este extrem de important in remodelarea corpului. Fierul este extrem de important in producerea de energie din timpul metabolizarii mancarii. Ia-ti doza zilnica de vitamine organice.

Saptamana 3: scapa de zahar

Ca sa obtii rezultate bune in remodelarea corpului, trebuie sa eviti zaharul. Incepe aceasta saptamana cu inlocuirea gustarilor dulci si a deserturilor obisnuite cu gustari bazate pe fructe. Acestea contin inlocuitori naturali ai zaharului. Nu uita sa scapi si de zaharul pe care il pui in fiecare zi in cafea si ceai.

Indulcitori naturali buni pentru remodelarea corpului

In loc sa folosesti indulcitori aritificiali, incearca una dintre urmatoarele alternative naturale:
–    Mierea: spre deosebire de zaharul obisnuit, mierea este foarte complexa. O lingurita contine 25 compusi precum proteine, aminoacizi si minerale.
–    Agave: este un indulcitor distilat derivat din cactusul albastru numit agava. Are un indice glicemic scazut.
–    Stevia: este un indulcitor cu putine calorii, derivat dintr-o planta nativa din Praguay si Brazilia. Este de 200 ori mai dulce decat zaharul obisnuit, de aceea este indicata in remodelarea corpului.

Saptamana 4: fii vegan o data pe zi

Sa fii vegan o data pe zi ajuta in remodelarea corpului. Alege o masa pe zi cand renunti complet la produsele animale – inclusiv oua si lactate. Poate fi greu pentru anumite persoane, dar este o strategie perfecta pentru cei care vor sa scape de kg in plus. Carnea este o sursa concentrata de calorii si grasimi. Chiar si carnea fara grasimi contine multa grasime. De asemenea, carnea nu contine fibre (parte esentiala a scaderii in greutate). Mananca proteine de calitate din fasole, linte, tempeh (din soia) si seitan (din grau).

Pentru ca remodelarea corpului sa fie de succes, trebuie sa consumi in mod echilibrat nutientii in mod proportional cu energia consumata. Alegerea corecta a nutrientilor te va ajuta sa redevii in forma dorita. Evita grasimile nesanatoase; de exemplu, carnea rosie, lactatele cu multe grasimi, untul. Iata ce alimente nu trebuie sa lipseasca din dieta ta:

  • Fructele si legumele ofera vitaminele si minerealele necesare si sunt foarte bune, deoarece au un numar scazut de calorii si nu contin colesterol, sunt bogate in fibre, ceea ce inseamna ca iti vor tine mai mult timp de foame, fara sa fie necesar sa mananci o cantitate mare.
  • Cerelalele integrale, de exemplu teff, quinoa, aramanth si mei, sunt niste optiuni foarte bune pentru a fi la baza unei diete sanatoase pentru remodelarea corpului, deoarece contin carbohidrati complecsi, proteine, vitamine, minerale, fitochimicale si putine grasimi.
  • Proteinele au rol in remodelarea corpului. Acestea se pot procura atat din surse animale (dar cu un continut cat mai scazut de grasimi), cat si din ciuperci sau plante. Atunci cand urmeaza un program pentru remodelarea corpului, femeile au nevoie de circa 46 g de proteine pe zi, conform specialistilor. Proteinele si carbohidratii alimenteaza organismul cu energie, iar grasimile sanatoase ofera vitamine celulelor din corp. Din dieta pentru remodelarea corpului nu trebuie sa lipseasca nici mineralele precum calciu, magneziu si potasiu. Exemple de surse bune de proteine animale: carne slaba de pui si de curcan fara piele, carne slaba de porc, vrabioara si peste. Elimina excesul de grasime si prepara carnea la gratar, la cuptor, pe grill, prajeste-o in ulei de masline sau fierbe-o. Ca surse de proteine vegetale, exista, printre altele: boabele de fasole, pastaile si mazarea. Consuma produse din cereale integrale drept surse de carbohidrati impreuna cu fructe si legume.
  • Grasimile sanatoase sunt esentiale pentru remodelarea corpului, pentru sanatate, intretinere fizica, pierdere in greutate si tonifierea masei musculare. In privinta grasimilor sanatoase, opteaza pentru alimentele cu acizi grasi Omega-3 (peste, gama nucilor si semintelor). Evita grasimile saturate si pe cele trans. Acizii grasi Omega-3 si Omega-6 se regasesc in nuci, migdale, uleiul de cocos, avocado, semintele de in.
  • Lactatele cu un continut scazut de grasimi. Bea zilnic lapte fara grasimi sau cu un continut cat mai scazut de grasimi, pentru a te asigura ca primesti suficient calciu si vitamina D. Alte surse bune de calciu sunt iaurtul slab in grasimi si branza.

Miscarea este importanta in remodelarea corpului

• Specialistii recomanda, in cazul femeilor, minimum 30 de minute de cardio, de cinci ori pe saptamana, pentru remodelarea corpului. Atletele profesioniste se antreneaza chiar mai mult, intre 60 si 90 de minute pe zi.

• Plimba-te. La inceput te poti plimba cam zece minte pe zi, dar telul tau trebuie sa fie de 150 minute pe saptamana. In saptamana a treia, te vei simti mai energica si usoara. Exercitiile aerobice sunt si ele recomandate pentru arderea caloriilor si intarirea musculaturii…

Remodelarea corpului aduce cu sine o multime de beneficii. Pierderea in greutate poate fi de folos in prevenirea diabetului, bolilor de inima, hipertensiunii,  a unor tipuri de cancer. Masa musculara si oasele devin mai puternice, se reduce riscul ranirii, cresc functiile metabolismului si se imbunatateste calitatea vietii.