A ajuns să fie milionar, asta după ce a petrecut ani buni în stradă și a fost dependent de heroină. A construit un întreg imperiu în 5 ani

Share

Povestea acestui bărbat a ajuns să fie cunoscută în toate colțurile lumii, asta mai ales datorită faptului că dintr-un dependent a ajuns să fie un milionar care deține o afacere proprie.

Khalil Rafati

Khalil Rafati, bărbatul în vârstă de 47 de ani, era un om al străzilor din Los Angeles, suferea de ulcer și a ajuns să aibă greutatea unui adolescent, având numai 48 de kilograme.

Acesta a publicat chiar și o carte intitulată „Am uitat să mor”, unde povestește cum a ajuns dintr-un om al străzii să fie proprietarul unui lanț popular de magazine care au ca obiect principal de activitate producția de sucuri naturale. În Statele Unite, cartea lui a ajuns să fie celebră și numeroase televiziuni au ajuns să promoveze povestea-minune a bărbatului.

Lanțul de magazine SunLife, deținut de Khalil Rafati, comercializează sucuri naturale, extinzându-se din Malibu până în Los Angeles, deținând în total șase locații. Sucurile sale renumite, întâlnite sub denumiri precum „Elixirul vieții” sau „Fericirea”, au ajuns să fie consumate chiar și de către vedetele Hollywood-ului.

Khalil Rafati

Proprietarul magazinelor SunLife a crescut în Ohio, într-o familie care a fost victima abuzurilor sexuale și a celor psihice, motiv pentru care acesta a luat decizia de a se muta în Los Angeles.

Odată ajuns aici, Khalil, care era acum un om al străzii, a devenit consumator și traficant de droguri, la scurt timp devenind chiar și dependent de heroină. Acesta a dus o luptă cu el însuși și a luat decizia de a renunța la consumul de droguri, pentru a nu-și pune în pericol sănătatea, până la urmă chiar și viața.

Băutura care a făcut celebru lanțul de magazine, alături de numeroase alte băuturi, este cea denumită „Wolverine”. Băutura este făcută pe bază de banane, fiind semnătura lanțului SunLife.

Pe lângă acest lanț de magazine, fostul dependent a deschis și un centru de dezintoxicare, pacienții și personalul acestuia fiind primii consumatori de sucuri naturale produse. Oricare persoană care consuma un astfel de suc ajungea să se îndrăgostească de el, lucru care a dus la creșterea notorietății lui. Astfel, odată ajunse celebre sucurile lui Khalil, acesta a luat decizia de a deschide o afacere. Suma de care a avut nevoie pentru a porni această afacere se ridică 50.000 de dolari, însă a primit ajutor și sprijin din partea unui prieten…

În numai cinci ani, numărul angajaților era de 200 de angajați, magazinele erau șase la număr, iar clienții fideli nu a întârziat să apară.

Khalil Rafati 2 Khalil Rafati 3 Khalil Rafati 4


Share
Abonează-te pe:Yve.ro news

Articole recente