Scapă de insomnie – cum adormi în câteva secunde?

481

Totul a început cu o săptămână înainte de nunta celei mai bune prietene. Am fost desemnată să țin un discurs și am devenit atât de stresată, încât nu mai reușeam să adorm. După trei zile fără odihnă, am întrebat-o pe mama miresei (care era specializată pe acest lucru) ce ar trebui să fac pentru a putea adormi. Aceasta mi-a spus că are un truc simplu pentru a scăpa de această problemă. Prin acesta, ea a reușit să îmi schimbe, cu adevărat, viața.

Scapă-de-insomnie

Această metodă se numește „4-7-8”. Acest truc presupune următorii pași:

  1. Respiră calm, pe nas, timp de patru secunde.
  2. Ține-ți respirația timp de șapte secunde.
  3. Expirați încet pe gură timp de opt secunde.

Este cu adevărat, extrem de simplu. Poate suna ciudat, dar această metodă chiar funcționează.

Cum funcționează?

Am crezut că aceasta este doar o glumă însă m-am trezit dimineața și am realizat că această metodă a funcționat cu adevărat. Am realizat că nici măcar nu am terminat numărătoarea până la opt, pentru că am adormit înainte de a termina exercițiul.

Atunci când ești stresat sau anxios, cantitatea de adrenalină din sânge crește, iar respirația devine mai rapidă și mai ușoară. Acest exercițiu de respirație acționează ca un fel de sedativ. Încetinește intenționat respirația ta, iar în acest fel forțează ritmul inimii pentru a-l încetini, așa că devii mult mai calmă.

Acest exercițiu calmează mintea și te face să te concentrezi, în întregime, doar pe respirație. Nu îți dai seama, dar în acel moment sistemul nervos central își reduce treptat activitatea, iar sistemul de anxietate dispare de tot. Acest lucru poate fi confirmat de absolut orice neurolog.

Rezultatul este dat de faptul că tot corpul se relaxează. În ceea ce privește viteza și intensitatea efectului fizic, acest exercițiu este asemenea unui anestezic. Medicul de la Harvard Andrew Weil a constatat faptul că metoda „4-7-8” a fost foarte bine cunoscută timp de mai multe secole de yoghinii indieni. Aceștia foloseau acest exercițiu în timpul practicii meditației, în scopul de a intra într-o stare de relaxare completă. Acest truc este, cu siguranță, unul total inofensiv și poate fi încercat de oricine…

Cum poate fi util pentru tine, în mod special

Pot să îți spun că un lucru este sigur. Acest exercițiu are același efect pe tine, la fel cum a avut și pe mine și te va ajuta să adormi mult mai repede. Dacă te trezești noaptea, târziu, pentru că te deranjează ceva, acest exercițiu te va ajuta să adormi, mult mai repede, la loc. Acest lucru este valabil și pentru acele momente în care ești nervos înainte de un concurs sau eveniment important din viața ta. Metoda „4-7-8” îți va permite, garantat, să obții ceea ce ai nevoie.