Cum previi lasarea sanilor?


436

Sanii sunt simbolul feminitatii si frumusetii unei femei. Oricum, exista multe progrese naturale si nenaturale care pot duce la lasarea sanilor. Imbatranirea, fumatul, sarcina si exercitiile in exces pot fura din frumusetea si aspectul tau. Neputand sa te lupti cu motivele naturale, poti preveni lasarea prematura si excesiva a sanilor urmand aceste sfaturi:

lasarea sanilor

1. Poarta un sutien potrivit ca sa previi lasarea sanilor

Nicio alta parte a corpului nu este atat de afectata de gravitate cum sunt sanii. Unul dintre cele mai cunoscute motive ale lasarii sanilor este un sutien nepotrivit. Este cruciala alegerea unei marimi potrivite a sutienului, incat pastreaza forma sanilor si infrumuseteaza intreaga ta aparitie. Cand porti un sutien, asigura-te ca sanii nu ies din acesta. Cand bretelele se slabesc, le poti strange sau poti inlocui sutienul. Daca nu cunosti marimea sutienului, consulta un profesionist si afla masurile.

2. Masajul

Pentru a pastra forma rotunda a sanilor, aplica hidratant in fiecare zi. Va ajuta la elasticitatea pielii si a sanilor. De asemenea, maseaza sanii usor cu miscari circulare de sus in jos si invers. Fa asta pentru cel putin zece minute in fiecare zi. Va ajuta la imbunatatirea circulatiei sangelui in tesuturi si a elasticitatii sanilor. Poti folosi gel de aloe vera, ulei de migdale, sau orice al ulei vegetal pentru masaj.

3. O dieta sanatoasa

O dieta sanatoasa este fundamentala ca sa eviti lasarea sanilor. Corpul tau are nevoie de o dieta echilibrata pentru a construi celule sanatoase, inclusiv tesuturile noi ale sanilor. Vitaminele sunt foarte importante pentru organismul tau. Vitaminele E si D sunt importante pentru sanatatea pielii. Impreuna cu acestea, acizii grasi Omega-3 ajuta la reducerea riscului de cancer la san. Adauga multe legume verzi, morcovi, peste, nuci, rosii si cereale in dieta ta.

4. O greutate constanta

Mentine o greutate constanta a corpului cu exercitii si o dieta echilibrata.  Fluctuatiile de greutate pot duce la intinderea tesuturilor pielii. Asta poate afecta elasticitatea sanilor. Pastreaza greutatea recomandata, pentru a evita lasarea sanilor, dar si alte probleme de sanatate. Fluctuatiile de greutate pot creste tensiunea asupra tesuturilor conectoare ale sanilor.

5. Exercitii in exces

Orice exces este daunator, la fel si exercitiile fizice. Alergatul poate fi daunator elasticitatii pielii. Femeile cu sanii mari trebuie sa poarte o bustiera speciala in timpul exercitiilor. Greutatea lor poate dauna ligamentelor sanilor si tesuturilor conectoare. Deci, evita sa alergi pe perioade mari si poarta mereu sutiene sau bustiere confortabile. O rutina corecta de fitness te poate ajuta sa pastrezi sanii fermi. Niste exercitii ale pectoralilor te pot ajuta mult.

6. Consuma multa apa

Bea destula apa in fiecare zi, pentru a-ti pastra corpul hidratat. Pielea ta tinde sa se rideze si sa se lase cand este deshidratata. Deci, pastreaza pielea hidratata pentru a scapa de riduri. Poti apela si la alte lichide si sucuri de fructe pentru a pastra hidratarea corpului si a pielii.

Alte sfaturi ca sa previi lasarea sanilor

In afara de aceste sase metode de a preveni lasarea sanilor, mai sunt si altele:

  • Renunta la fumat si alcool.
  • Pastreaza pozitia perfecta a corpului cand stai jos sau in picoare.
  • Dormi destul.
  • Inlocuieste vechiul sutien, cand este nevoie.
  • Pastreaza pielea sanilor hidratata…

Cand sanii lasati te pot ingrijora si te pot face sa iti pierzi increderea in tine, aceste sfaturi simple te pot ajuta sa obtii niste sani perfecti si sanatosi.

loading...