Campania de primavara marca Lanvin ar putea fi considerata drept una dintre cele mai uimitoare campanii ale sezonului.
In general, firmele sunt dornice sa-si prezinte concepetele care definesc liniile lor, dar Lanvin alege exact opusul, preferand o totala ambiguitate.
O concentrare pe loc, context, pe timpul parca inghetat. „Foarte negru si alb dar in totalitate culoare” ar putea fi descrierea metaforico-hiberbolizanta a noii linii a lui Steven Meisel, dub coordonarea directorilor de creatie de la „House & Holme”, anume Ronnie Newhouse si Stephen Wolstenholme.
Citește și: Colectia de pantofi Sarah Jessica Parker 2014
Campania Lanvin de primavara 2014 se bazeaza pe una dintre marile intrebari: „despre ce vorbesc modelele?”.
Fotografiile nu ofera prea multe indicii despre colectie, lasand criticii si iubitorii de moda sa isi creeze propriile scenarii despre motivul pentru care modelele stau impreuna in jurul unei mese, imbracate in rochii stralucitoare, metalice, cu accesorii la fel de atractive si cu nimic altceva in fata lor decat niste pahare cu apa.
Unul dintre elementele cheie ale colectiei este poseta din hartie lame, in multe si interesante tonuri.
Potrivit colectiei Lanvin, aceasta poseta este disponibila in patru marimi, creata din „piele de papirus, subtire ca hartia”, cu accesorii metalice, lanturi, catarame, care ii accentueaza modernitatea.
Firma nu precupeteste nici un efort cand vine vorba despre accesorii spun cei de la harpersbazaar.com. Bratari masive, coliere groase sau pantofi indrazneti, metalici, toate acestea reusesc sa creeze tinute imposibil de ignorat.
In pofida puternicei ambiguitati ce inconjoara colectia Lanvin de primavara 2014, exista ceva cu totul clar: colectia se adreseaza acolora care doresc sa fie in centrul atentiei, indiferent de conjunctura in care se afla, nefiind adeptii sintagmei „mai putin inseamna mai mult”.