“Pentru prima data nu ma mai gandesc la nevoile clientilor mei,”, rade Giorgio Armani in timpul preview-ului colectiei Armani Prive. “Am vrut sa-mi exprim creativitatea!”
“Primul meu gand a fost acela de a aduce la viata desenele mele, schitele,”, a continuat designerul, “sa am toate fetele aproape identice, cu aceeasi tunsoare si par negru.”
Armani, a definitivat colectia sa anul acesta si punctele de pornire au fost pantalonii negri din catifea si fustele iesite din comun accesorizate cu platforme desfacute in fata, pentru a acorda un aer tineresc tinutelor. Piesele acestei colectii au jucat un rol foarte important, deoarece fiecare in parte era unica ori printr-o textura neasteptata, ori prin taieturile si formele pe care le luau unele dintre cele mai grele si mai dificile materiale existente.
In afara de revenirea pe piata a catifelei imprimate, ce a mai definit aceasta colectie, este ceea ce numeste Armani , “paleta sa de culori curajoase”.
Citește și: Colectia Fendi – Toamna – Iarna 2025
Rozul aprins, neon a dat tonul intregii colectii, dar imediat dupa au aparut pe podium cateva piese de rezistenta in nuante briliante de albastru, smarald, turcuaz, dar cu efecte metalice si presarate pe ici pe colo cu cristale Swarovski, precum Aurora Boreala. Rezultatul a dat show-ului un aer glamorous, dar putin rock, mai ales datorita jachetelor deschise.
Mr. Armani a intentionat sa ignore nevoile clientilor generatiei sale ce au stat chiar in primele randuri ale prezentarii, clienti importanti precum Claudia Cardinale, Lee Radziwill, Juliette Binoche, Marisa Tomei si Naomi Watts, cu toate ca designerul a avut mare grija de ei, pentru ca prezenta lor este extrem de importanta la toate prezentarile de moda.
La fel cum a spus Armani in culise, “moda trebuie sa fie un vis”, asa s-a intamplat si de aceasta singura data pentru el potrivit informațiilor de la thecut.com. In sezonul ce urmeaza, designerul a visat la o intreaga paleta de culori.
Niciun comentariu încă