Noua campanile H&M o aduce din nou pe Gisele Bundchen in fata reflectoarelor. Supermodelul Brazilian, care este si imaginea firmei, a aparut in campania de primavara a firmei si acum s-a intors. Strazile Londrei au dovedit fundamentul perfect pentru campania distribuitorului suedez, fotografiata de Lachlan Bailey. Starul si-a anuntat noua aparitie(pentru care a primit intre 3 si 5 milioane de dolari) cu o singura poza: “Noua campanie H&M.” Fotomodelul de 33 de ani are un aspect clasic si putin melancolic in numeroase tinute, care ilustreaza frumos cateva dintre cele mai sexy tendinte.
Campania Gisele Bundchen aduce un amestec de piese elegante si moderne. In ciuda simplitatii aparente a noilor imagini, exista o multime de idei interesante prezentate in noua campanie. Accentele militare au fost prezentate pe podiumurile toamnei in forme interesante. Distribuitorul suedez a optat pentru o versiune discreta, o haina militara cu o vibratie moderna, care poate fi usor adaptata multor tinute. Vrei un aspect modern, dar nu foarte dramatic? Piesele de iarna pot fi o optiune minunata pentru astfel de nevoi.
Tonul albului de iarna pare sa fie unul dintre nuantele moderne, care revin mereu intr-un fel sau altul, chiar daca nu sunt tot timpul foarte evidentiate. Popularitatea sa este usor inteleasa: este dificil sa gresesti cu un pulover simplu, alb si confortabil si este probabil una dintre cele mai versatile piese in garderoba unei femei moderne. Un alt motiv pentru care colectia are un aer atat de elegant? Contrastele texturale inteligente. O vesta de iarna, ca cea din campania H&M, este o metoda practica de a adauga complexitate unei tinute fara sa te straduiesti prea mult.
O alta cale simpla de a aduce imaginile tale de sezon catre un alt nivel? Investind in accesoriile potrivite. Bratarile indraznete metalice sau ghetele pana la glezna cu toc sunt unele dintre cele mai bune sugestii din aceasta campanie. Suntem singurele care se simt puternice pentru a cumpara intreaga garderoba a acestui distribuitor?