Fericirea există. Descoper-o!
Fericirea e o sumă rezultată din ereditate, împrejurările vieţii, voinţă, spun psihologii. Ce moştenim e cam 50%, restul se dobândeşte.
Fericirea e o sumă rezultată din ereditate, împrejurările vieţii, voinţă, spun psihologii. Ce moştenim e cam 50%, restul se dobândeşte.
Machiajul artistei Jennifer Lopez este elegant. Machiajul inspirat de Jennifer Lopez se obtine cu urmatoarele elemente si urmarind pasii de mai jos.
Kristen Stewart foloseste machiaje naturale. Ceea ce defineste machiajul lui Kristen Stewart sunt culorile pe care aceasta le poarta pe pleoape.
Vorbeam de curând cu un prieten care-mi povestea contrariat despre ultima relaţie din care ieşise chiar cu vreo câteva săptămâni în urmă şi a fost un fel de râsu
Machiajul Katy Perry se imbina perfect cu tinutele cuminti si elegante si se potriveste mai ales brunetelor cu tenul deschis la culoare.
Iată lista de trenduri pe care le poţi adapta stilului tău şi câteva lookuri de catwalk care te vor inspira pentru aceasta toamna.
Ca să slăbim trebuie să ne dominăm stresul și să dormim pe săturate. Oamenii care nu dorm cat trebuie au o poftă de mâncare în creştere.
Machiajul facut de Kim Kardashian se defineste prin accentuarea ochilor, ceea ce in materie de make-up se numeste ,, smokey eye’’.
Cinci exerciţii de relaxare pentru oamenii ocupati care nu au timp. Scapa de stres intr-un mod placut si usor.
Formatia TWO si Lora au lansat videoclipul melodiei „C’est la vie”, la o zi dupa ce frumoasa blonda a divortat de Dan Badea.
DJ Project si Adela Popescu au lansat videoclipul melodiei Suflet vandut, compusa de Alex Pelin de la KAZIBO Music.
Catalin Botezatu face ravagii la mare cu Rolls-Royce-ul Drophead decapotabil care costa 470.000$.
Colectia Jean Paul Gaultier toamna 2013 a fost ca o calatorie in stilul salbatic al anilor ’80. Singura constanta a marcii Jean Paul Gaultier este eclectismul cu o alura indrazneata
Colectia Dolce & Gabbana toamna-iarna 2013-2014 cele mai noi ansambluri in lumina reflectoarelor. Modelele Andreea Diaconu si Kate King, de asemenea stele ale campaniei, au realizat imaginea firmei cu ajutorul creatorului Domenico Dolce.