Slabeste rapid si sanatos in 21 de zile cu acest plan care da rezultate


692

Slabeste rapid si sanatos in 21 de zile cu mult sport si o dieta care da rezultate! In ziua de azi exista o multime de solutii pentru a obtine intr-un mod sanatos silueta mult visata. Citeste in continuare toate informatiile necesare pentru a arata si a te simti bine in propria piele.

Billy Banks jr. a crescut vazand cum tatal lui face Tae Bo-ul cunoscut in intreaga lume. Acum Billy impreuna cu sotia sa, Sharon Catherine, ne ajuta sa slabim si sa fim in forma pentru sezonul cald. Slabeste rapid si sanatos urmand sfaturile acestora si ale altor specialisti, dupa cum iti prezentam in cadrul acestui articol.

slabeste-rapid-si-sanatos

Billy Banks este un specialist in materie de fitness care se foloseste de dans pentru a ajuta oamenii sa slabeasca si sa fie mai sanatosi. Sotia lui, Sharon Catherine, un star de televiziune si de pe Broadway, are aceeasi pasiune pentru fitness ca sotul ei. Impreuna au conceput un plan care sa te ajute sa slabesti in 21 zile. Important e sa maximizezi rezultatele; ei promit ca, daca urmezi regulile si planul de slabit, poti ajunge sa fii in forma pentru sezonul cald. Slabeste rapid si sanatos si incepe chiar azi!

Mai jos sunt cele cinci reguli ale planului de slabit in 21 zile

1.    Mananca numai alimente din frigider
Slabeste rapid si sanatos consumand alimente din frigider! Alimentele proaspete din frigider sunt cele mai putin procesate si cele mai nutritive. Timp de trei saptamani elimina toate alimentele la cutie, procesate sau impachetate. Consuma produse crude pe cat posibil, pentru ca sunt bogate in nutrienti. Tine in figider struguri, pepene si mere. Nu mai consuma salata iceberg. Inlocuieste-o cu legume verzi. Consuma multe legume si verdeturi.

2.    Mananca supa de carne inainte de fiecare masa
Slabeste rapid si sanatos cosumand supa! Billy si Sharon jura ca supa este arma secreta care te ajuta sa mananci mai putin. Consuma o cana de supa inainte de fiecare masa si te simti imediat satula. Strategia este sa nu mananci prea mult. In loc sa arunci legumele care nu mai sunt chiar proaspete, le poti pune intr-o supa.

3.    Consuma carnea si carbohidratii complecsi inainte de ora 14:00
Slabeste rapid si sanatos consumand in mod inteligent carnea si carbohidratii! Trebuie sa consumi mancarurile grele pentru stomac dimineata, cand esti activa. Vei castiga energia de care ai nevoie pentru a incepe ziua si, in plus, corpul tau va avea timp sa arda grasimile si sa digere alimentele. Planul de slabit recomanda consumarea unor alimente usoare dupa ora 14:00. De asemenea, se recomanda sa mananci foarte putin inainte de culcare, pentru a slabi sanatos.

4.    Consuma trei gustari energetice pe zi
Aceste gustari te ajuta sa functionezi bine toata ziua. Slabeste rapid si sanatos alegand sa consumi trei gustari pe zi, dar avand grija sa faci alegerile potrivite, unele care iti ofera energie! Trebuie sa mananci gustari care sunt bune pentru tine. Acestea impiedica cresterea glicemiei si te fac sa te simti satula. Incearca alune cu bucatele de branza Brie, sau chipsuri de Kale, felii de mar sau cicolata neagra.

5.    Consuma o bautura ce accelereaza functiile metabolice dupa fiecare masa
Slabeste rapid si sanatos consumand bauturile adecvate, pe cele care accelereaza metabolismul! Aceste bauturi te ajuta sa nu mai poftesti anumite gustari dupa masa si lupta impotriva balonarii. Bea un pahar dupa fiecare masa.

Daca esti la dieta, nu inseamna ca trebuie sa te abtii de la mancare. Planul de slabit este facut de asa natura incat sa te saturi la fiecare masa. In plus, mesele sunt usor de facut.

Planul de slabit in 21 zile

Mic dejun bogat in carbohidrati
Slabeste rapid si sanatos consumand majoritatea carbohidratilor dimineata. Pentru ca esti mai activa dimineata, vei putea sa arzi caloriile si sa scapi de kg in plus. Incepe-ti ziua cu un sandvici cu ou si cu o briosa de grau cu bacon de curcan sau cu o vafa de grau cu unt de migdale si cu afine.

Pranz cu proteine triple 
Cei mai multi oameni mananca o gustare dupa pranz, pentru ca inca le e foame sau pentru ca au luat pranzul prea repede. Slabeste rapid si sanatos cu ajutorul proteinelor! Pranzul cu proteine triple te ajuta sa te simti satula. Incepe pranzul cu oua si peste. Apoi poti continua cu branza. A treia sursa de proteine poate consta in naut, mazare sau fasole.
Ai putea incerca un taco preparat cu carne de curcan, branza fara grasime si garnitura de boabe. Poti manca si somon sau taitei de legume cu salata de naut.

Gustare obligatorie la ora 16:00
Slabeste rapid si sanatos luand o gustare la ora 16:00 si evita sa mergi la culcare cu burta plina, pentru a putea scapa de kg in plus. Gustarea poate insemna un suc de rosii (optional, cu putina sare) si o portie de legume.

Salata de la cina
Potrivit planului de slabit, salatele nu sunt deloc plictisitoare. Slabeste rapid si sanatos consumand o salata la cina. Poti incerca o salata foarte interesanta facuta din trei feluri de salata, fructe precum clementinele si tofu acompaniata de un dressing bun facut in casa.

Desert cu 100 de calorii
Cea mai buna parte a planului de slabit este faptul ca poti manca desert in fiecare zi. Se recomanda sa mananci un desert de la frigider, congelat, pentru ca dureaza mai mult pana il mananci. Slabeste rapid si sanatos cu ajutorul unui desert cu o suta de calorii! Savureaza struguri congelati, ciocolata neagra inghetata, iaurt grecesc cu afine congelate sau unt de migdale inghetat cu un sandvici de banane.

Slabeste rapid si sanatos adoptand un stil de viata echilibrat

Slabeste rapid si sanatos formandu-ti un stil de viata echilibrat! Nu este o noutate faptul ca un stil de viata echilibrat aduce o multime de beneficii, printre care si pierderea in greutate. Inlocuieste deprinderile nesanatoase cu unele care iti imbunatatesc starea de sanatate si te ajuta sa slabesti mai mult decat ti-ai putea imagina. Poti alege una sau mai multe variante, in functie de necesitatile tale. Iata ce poti face in acest sens:

• Slabeste rapid si sanatos luand un mic dejun care cumuleaza 300 de calorii. Acesta este format dintr-un amestec de proteine si cereale integrale. Poti opta, de exemplu, pentru un sandvici din paine integrala si unt de arahide natural sau dulceata de mere. Este foarte important sa nu sari peste micul dejun, deoarece iti va oferi energie pentru a incepe ziua in forta.

• Slabeste rapid si sanatos evitand drumurile inutile la supermarketuri. Alcatuieste-ti o lista cu alimentele sanatoase de care ai nevoie si mergi la magazin doar cand este necesar. Daca ai pofta de chipsuri, nu te opri la rafturile cu cele sarate si pline de carbohidrati, ci, in schimb, opteaza pentru cele chipsurile bio, care constau in legume deshidratate. In acest mod, poti rontai ceva gustos, dar si sanatos.

• Slabeste rapid si sanatos optand pentru un meniu care presupune un numar redus de calorii, atunci cand iei masa in oras! De regula, majoritatea restaurantelor servesc mese bogate in calorii, asadar se recomanda sa mananci cat mai rar in oras. Daca totusi nu poti renunta la acest obicei, opteaza pentru mancaruri usoare, de exemplu, o salata sau o supa de legume, peste sau carne de pasare, in loc sa comanzi o portie de paste sau cartofi prajiti.

• Slabeste rapid si sanatos apeland la o detoxifiere! Dupa ce elimini toxinele din organismul tau, pierzi in greutate si incepi sa faci alegeri mai sanatoase.

• Slabeste rapid si sanatos optand pentru portii mai mici, iar atunci cand iei masa in oras, comanda un singur tip de mancare, deoarece in acest mod iti vei putea tine mai bine sub control poftele.

• Slabeste rapid si sanatos alegand sa consumi deserturile adecvate, cum sunt cele pe baza de morcovi si hummus, o bucatica de ciocolata sau un pahar de vin pe care sa il bei seara. Renunta la prajituri, torturi si alte asemenea deserturi incarcate de calorii.

Slabeste rapid si sanatos facand exercitii fizice

• Slabeste rapid si sanatos adoptand un program de exercitii fizice usoare oricand ai putin timp liber. Opteaza pentru miscari de aerobic, dans ritmat, mers pe jos sau alte activitati care te solicita din punctul de vedere fizic, incat sa arzi calorii. Cu timpul poti opta si pentru exercitii fizice mai complexe sau cu un grad sporit de dificultate, in functie de cum iti permite organismul.

• Slabeste rapid si sanatos renuntand la iesirile in oras noaptea. Inlocuieste acele iesiri cu mersul la sala si, dupa un anumit timp vei vedea diferentele, deroarece vei obtine rezultate uimitoare!

• Pentru rezultatele dorite in vederea pierderii in greutate, se recomanda renuntarea la fumat si inlocuirea acestui viciu cu un antrenament la sala de sport sau cu un antrenor personal.

• Slabeste rapid si sanatos alergand cate 20 de minute in fiecare zi. In doua luni poti pierde pana la noua kilograme si vei capata mult mai multa energie.

• Slabeste rapid si sanatos practicand zumba. Aceasta este o rutina de dans care tonifiaza muschii, in special pe cei ai picioarelor si ai abdomenului, si totodata reprezinta si un tip de cardio, ceea ce inseamna ca te ajuta si la intretinere, dar si la pierderea in greutate in mod sanatos.

Slabeste rapid si sanatos consumand multe legume

Slabeste rapid si sanatos prin aportul adus de legume. Acestea constituie baza unei alimentatii sanatoase, asadar este esential sa le introduci in alimentatia ta. Adauga legume la fiecare masa si iti vei spori sansele de a pierde in greutate. De exemplu, poti consuma o pizza cu rucola si ardei grasi verzi, in loc de pepperoni – vei simti satietatea mult mai rapid si nu vei mai simti nevoia sa mananci desert cu numar ridicat de calorii.

Slabeste rapid si sanatos cu ajutorul postului intermitent

Printre metodele eficiente de a pierde in greutate in mod sanatos se afla si postul intermitent. Acesta consta in a tine post pe termen scurt (de exemplu, o zi sau doua zile din sapte), care se repeta la anumite intervaluri de timp. In zilele cu post trebuie sa consumi 500-600 de calorii. Exista si varianta sa tii post de la pranz pana la ora 20:00. Studiile arata ca postul ajuta la pierderea in greutate intr-un mod sanatos. Este important insa ca in zilele in care nu se tine post sa nu mananci in exces, pentru a nu crea un dezechilibru in organism. Pentru o organizare buna, poti tine un jurnal.

Slabeste rapid si sanatos cu ajutorul relaxarii

Iti prezentam cateva metode prin care iti poti redobandi linistea sufleteasca si cu ajutorul carora sa iti mentii redus nivelul stresului:

• Ia in considerare yoga, meditatia sau tai-chi. Alege sa practici de cateva ori pe saptamana asemenea metode de relaxare, consuma alimente sanatoase si te vei simti mult mai echilibrata. Aceste practici te ajuta sa te relaxezi si sa iti limpezesti mintea.

• Incearca sa faci cat mai multe activitati in spatiul liber atunci cand iti permite vremea. De exemplu, poti plimba cainele. Reducand sau eliminand stresul, va scadea si pofta de a manca peste limita sau cea de alimente nesanatoase…

• Slabeste rapid si sanatos prin relaxarea obtinuta cu ajutorul exercitiilor de respiratie, deoarece te ajuta sa te calmezi si sa iti reduci nivelul stresului.

loading...