Exerciții pentru sâni lăsați care dau rezultate într-un timp scurt


492

Exercițiile pentru sâni lăsați sunt foarte recomandate pentru acelea dintre voi care aveți un bust generos de la natură și vă doriți să îl mențineți ferm fără intervenția medicului estetician.

Exerciții pentru sâni lăsați

Aceste exerciții pentru sâni lăsați lucrează asupra mușchilor pectorali și ajută la un aspect natural al sânilor.

În cazul în care aveți un bust de dimensiuni mai mici puteți recurge la exercițiile acestea pentru a vă dezvolta masa musculară a pieptului și a căpăta un plus de volum în această zonă. Exercițiile pentru sâni fermi dau rezultate într-un timp îndelungat, dar acestea sunt de lungă durată. Este indicat să vă faceți treptat o rutină de antrenament în care să lucrați în mod exclusiv asupra acestei zone a corpului.

Exerciții pentru sâni lăsați

  1. Adoptați o poziție dreaptă, naturală. Țineți spatele drept și picioarele ușor depărtate. Aduceți brațele la nivelul pieptului, ținându-le flexate, cu palmele perfect întinse. Întindeți brațele spre spate, aplicând presiune pe omoplați. Pieptul nu trebuie presat căci acesta este un exercițiu de încălzire a mușchilor pectorali. Repetați mișcarea de 20 de ori în trei seturi.

Sfat: Aveți grijă la respirație. Inspirați și expirați profund, umflând pieptul. În acest fel mușchii vor lucra și independent de exercițiu.

  1. Păstrați aceeași poziție a corpului ca în exercițiul anterior. Cu mișcări largi și lejere ridicați brațele cât de sus posibil, apoi până jos, cât să atingeți solul. Folosiți-vă bazinul, fără a pune presiune pe această parte a corpului. Repetați mișcarea de zece ori în trei seturi, cu pauze între acestea.

Sfat: Faceți fiecare mișcare lejer, ușor, fără a vă grăbi. În caz contrar, prin mișcări bruște, ați putea afecta coloana vertebrală.

  1. Întindeți-vă pe o suprafață plană, cu corpul perfect drept. Puneți-vă palmele la ceafă, ținând brațele flexate, cu coatele la nivelul feței. Faceți abdomene, punând presiune pe piept. Acest exercițiu va lucra simultan mușchii abdominali și pe cei pectorali. Repetați mișcarea de zece ori, în trei seturi.

Sfat: Nu împingeți cu coatele în piept și nu vă sprijiniți altfel, căci este posibil să distribuiți presiunea greșit, iar mușchii să nu mai lucreze conform exercițiului.

  1. Păstrați aceeași poziție ca la exercițiul anterior, dar cu brațele pe lângă corp. Ajutați-vă de două gantere de mici greutăți (două-trei kilograme). Ridicați brațele sus, apoi reveniți. Repetați mișcarea de zece ori. Acest exercițiu lucrează mușchii brațelor și solicită mult pectoralii pentru că aceștia devin principalul punct de sprijin.

Sfat: Faceți mișcările lent și respirați profund. Relaxați brațele când le atingeți de sol.

  1. Tot din aceeași poziție puteți face un exercițiu foarte eficient pentru sâni lăsați. Cu ganterele în mâini, flexați brațele de la cot și aduceți-le înspre piept, apoi înspre exterior. Repetați mișcarea de zece ori, în trei seturi. De asemenea, aveți grijă ca mișcările să fie largi, respirația, bine controlată, iar ritmul, lent spre mediu, dar niciodată alert.

Sfat: Nu izbiți mâinile și, implicit, ganterele de podea în momentul în care reveniți. Respirația trebuie făcută în concordanță cu exercițiul, căci pieptul va fi foarte solicitat.

  1. Ajutându-vă de ganterele de la exercițiul anterior, veți lucra eficient acest exercițiu. Ridicați-vă în picioare și adoptați o poziție ușor aplecată înspre în față. Țineți genunchii ușor flexați și stabiliți-vă punctul de sprijin în tălpi. Țineți brațele aplecate înspre în față. Asigurați-vă că țineți cu fermitate ganterele în mâini. Ridicați brațele la nivelul umerilor, întinzându-le perfect înspre lateral, apoi reveniți cu acestea până spre genunchi. Repetați mișcarea de zece ori, în 30 de seturi. Acest exercițiu este foarte solicitant pentru țesutul adipos de la nivelul sânilor, fapt pentru care este foarte util în ridicarea acestora.

Sfat: Nu abuzați de acest exercițiu pentru sâni lăsați, deoarece ați putea provoca întinderi musculare la nivelul brațelor, pieptului sau omoplaților.

Alte metode pentru combaterea sânilor lăsați

Exercițiile pentru sâni lăsați reprezintă cea mai utilă metodă în remedierea acestor probleme cu care se confruntă multe dintre doamne, mai ales după ce acestea au trecut prin perioada alăptării. Sportul este o metodă sigură de ridicare a sânilor, practică, deoarece exercițiile pentru sâni lăsați pot fi făcute acasă, dar și destul de anevoioasă ca timp. Rezultatele exercițiilor fizice pentru sâni lăsați apar într-un timp destul de lung, astfel că puteți recurge și la alte metode, în paralel, pentru a obține rezultate vizibile într-un timp mai scurt.

  • Dieta echilibrată – dacă veți introduce în alimentația voastră de zi cu zi produse cu un conținut preponderent de vitamine, proteine și alți nutrienți esențiali, veți observa că musculatura pieptului se va lucra mai ușor, va crește și se va tonifia. Sigur că trebuie să completați dieta pe bază de vitamine și proteine cu un program de antrenamente fizice special conceput pentru această zonă a corpului.
  • Adoptați o poziție potrivită – dacă obișnuiți să aveți o poziție a corpului lăsată înspre în față, în mod automat și sânii vor fi lăsați. Dacă vreți să aveți sâni fermi și frumos ridicați, adoptați o poziție dreaptă a spatelui și a capului. Asigurați o armonie generală a corpului, chiar și în somn.
  • Purtați sutienul potrivit – un sutien ales greșit poate face ca sâni lăsați să își piardă și mai mult din fermitate. Acest lucru este cauzat de sârmele și materialul lenjeriei. Purtați sutiene din bumbac, care nu sunt buretate excesiv. Asigurați-vă că acestea nu vă strâng și că nu vă denaturează forma naturală a sânilor.
  • Creme revitalizante – exercițiile pentru sâni lăsați pot fi foarte bine completate și de către masarea frecventă a acestei zone cu un produs revitalizant. O cremă sau o loțiune pe bază de plante, cât mai naturală, poate da un efect ferm și tonifiat sânilor și pielii de pe aceștia.
  • Numărul constant de kilograme – exercițiile pentru sâni lăsați au un rol modelator, așa că nu vă așteptați ca acestea să vă ajute să slăbiți. De asemenea, dacă vreți ca sâni voștri să fie fermi și tonifiați, nu urmați diete stricte și evitați să pierdeți un număr mare de kilograme într-un timp scurt. Atât pielea, cât și țesutul sânilor vor avea de suferit. Nici surplusul de grăsime nu este bine-venit în zona sânilor pentru că va provoca creșterea volumului acestora și, totodată, lăsarea lor. Un bust foarte generos, dar lăsat poate cauza dureri acute ale coloanei vertebrale.

Poziţia de început. Întinsă pe podea, îndoiţi picioarele şi duceţi genunchii spre piept. Ţineţi în mâini greutăţi de câte două kg fiecare (sau chiar de patru kg, dacă puteţi). Ridicaţi braţele către plafon, ţinând deschizătura pumnilor spre piept.

Exercițiu pentru sânii lăsați

Mișcarea. Coborâţi mâinile, îndoind coatele exterior, până atingeţi cu ele podeaua, apoi ridicaţi braţele încet, expirând.

Faceţi două serii a câte 20 de exerciţii fiecare.

Frecvenţa efectuării exerciţiului: de două ori pe săptămână.

Evitaţi practicarea sporturilor „săltăreţe”, cum ar fi aerobicul, fără să purtați un sutien potrivit. De asemenea, spatele arcuit accentuează aspectul de sâni lăsaţi…

Care sunt beneficiile?

Această mișcare ajută la dezvoltarea cutiei toracice și întărește mușchii pectorali, producând în felul acesta ridicarea sânilor.