7 moduri de a obtine un abdomen plat

237

Uabdomen plat, ferm, atragator, nu e chiar imposibil de obtinut. In aceste vremuri moderne nu mai trebuie sa incerci tot felul de metode dubioase sau riscante pentru a reusi sa incapi in blugii preferati. Poti avea un abdomen asa cum iti doresti, plat, fara sa te supui infometarii.

In urma cercetarilor amanuntite, specialistii au alcatuit o serie de solutii pentru a obtine un abdomen ideal. Aceste strategii stiintifice care au fost identificate  Asadar, au fost identificate strategii stiintifice care micsoreaza celulele grase din corp, omoara foamea si detoxifica tractul digestiv. Citeste randurile urmatoare si vei vedea ca si tu poti sa te simti bine si frumoasa si poti sa ai un abdomen plat.

7 moduri de a obtine un abdomen plat

Un abdomen de vis

Poate fi extrem de dificil sa slabim in zona taliei incat sa ajungem sa avem un abdomen de vis. In plus, unele persoane se confrunta si cu riscul de a dezvolta diverse afectiuni din cauza grasimii acumulate la abdomen, iar deseori se simt balonate si demoralizate, deoarece au impresia ca bat pasul pe loc in incercarea de a slabi.

Modalitati de a obtine un abdomen plat

Dr. Oz are niste arme secrete care sa te ajute sa eviti un abdomen umflat. Folosind stiinta pentru a lupta impotriva grasimii au fost identificate sapte moduri de a obtine un abdomen plat:

1.    „Invie-ti” metabolismul cu jeleu de ardei iute

Primul pas pentru a obtine un abdomen plat este sa iti „invii” metabolismul. Porneste motorul de ardere a grasimilor consumand jeleu de ardei iute. Acest condiment contine capsaicina, care mareste viteza de ardere a metabolismului cu 20% timp de 30 minute dupa ce mananci. Incepe sa te bucuri de beneficiile acestui condiment la inceputul zilei. Consuma doua linguri de jeleu de ardei iute. Poti pune condimentul pe briose din grau sau pe oua.

2.    Scapa de celulele de grasime cu catechina si ALC, pentru a avea un abdomen plat

Grasimea din jurul abdomenului, care acopera organele, se numeste epiploon. Este cea mai periculoasa grasime, pentru ca poate duce la aparitia inflamatiilor in corp. Celulele grase care formeaza epiploonul nu se multiplica atunci cand introduci mai multa grasime in corp. In schimb, se largesc si se maresc. Poti opri cresterea acestor celule scotand grasimea din ele. Catechina poate declansa acest proces.

De asemenea, ALC (acid linoleic conjugat) reduce grasimea si mareste masa musculara. ALC faciliteaza arderea grasimilor din celule precum catechina. Studiile au aratat ca acesti antioxidanti ajuta la disparitia grasimii din corp.

Poti gasi catechina in ceaiul verde. Pentru rezultate optime, bea doua cani in fiecare dimineata. Lasa ceaiul sa stea 20 minute sa se racoreasca si aboi bea-l. Daca nu iti place gustul, il poti indulci cu indulcitor. ALC este un supliment din care ar trebui sa consumi 3400 mg/zi.

3.  Omoara foamea cu pudra de salcam

Aceasta pudra este ca o pastila de slabit, dar nu contine chimicale. Pudra provine de la scoarta salcamului si este, de fapt, o fibra. Presara pudra pe alimentele pe care le consumi si te vei simti satula mai repede. Nu uita sa bei un pahar mare cu apa dupa fiecare masa.

4.  Foloseste muraturile pentru a-ti detoxifia tractul digestiv

Ai multe tipuri de bacterii in stomac. Unele sunt bune si ajuta digestia, in timp ce altele sunt rele si se aduna in tractul digestiv. Cantitatea de bacterii bune si rele este influentata de ceea ce manaci. Alimentele gresite pot duce la adunarea bacteriilor rele in colon. Astfel, stomacul tau se poate inflama, balona si implicit talia ta se poate mari. Studii recente au aratat ca bacteriile rele maresc grasimea de pe abdomen.

Lupta cu aceste bacterii mancand muraturi. Acestea contin elemente probiotice care impiedica formarea bacteriilor rele. Consuma muraturi ce nu contin prea multa sare. Daca nu iti plac muraturile, poti incerca sa mananci varza acra, kimchi sau orice alta mancare fermentata.

5.  Bea vin rosu pentru a reduce stresul

Cand trebuie sa faca fata stresului, corpul incepe sa adune calorii, mai ales in stomac. Potrivit studiilor, poti reduce stresul band un pahar de vin rosu pe zi.

6.    Consuma alimente umede pentru a avea un abdomen plat

Cand esti deshidratata, retii apa in locuri gresite din corp, ceea ce poate duce la balonare. Alimentele umede sunt pline de apa si iti curata organismul. Aceste alimente au doua caracteristici: contin 70% sau mai multa apa si cinci grame de fibre.

Aceste alimente umede contin foarte putina sare si te ajuta sa ai un abdomen minunat. Cele mai multe alimente nu au trecut pe eticheta continutul de apa. De aceea, poti identifica alimentele umede datorita urmatoarelor criterii:
–    Fructele si legumele umede lasa suc daca le tai sau le musti. De exemplu, banana si avocado nu sunt alimente umede.

Una dintre modalitatile de a reduce riscul de a face cancer, diabet si afectiuni cardiace este de a te concentra pe abdomen. Facand acest lucru, pe langa faptul ca veti arata nemaipomenit de bine, veti putea imbraca haine de marime mai mica, iar sanatatea vi se va imbunatati.

Deseori, femeile aflate la menopauza sunt cele vizate ca public-tinta pentru urmarea unei diete in urma careia sa obtina un abdomen cat mai plat. Pe masura ce inaintam in varsta, functiile metabolismului incetinesc, ceea ce inseamna ca ne folosim energia din mancare intr-un ritm mai lent. Un studiu arata ca femeile care se apropie de perioada menopauzei incep sa aiba un abdomen care acumuleaza grasime, iar acest lucru are loc din cauza faptului ca acestea nu prea mai fac activitati fizice. Un metabolism lent asociat cu tendinta de a nu mai face exercitii fizice duce la luarea in greutate; ereditatea influenteaza depozitarea grasimii intr-un anumit loc, asadar, daca mama ta a acumulat grasime in talie, si corpul tau va reactiona similar, facandu-te sa nu mai ai un abdomen ideal. Foloseste planul urmator pentru a introduce alimentele umede in dieta pentru abdomen plat si a lupta impotriva balonarii.

Exemplu de meniuri pentru un abdomen perfect

Mic dejun:
Asociaza jeleul de ardei iute cu apa. Incepe ziua cu o carafa de apa in care adaugi lamaie, pepene, menta si mure. Poti consuma aceasta bautura de-a lungul zilei.

Pranz:
Boabele de fasole sunt foarte hidratante. Incearca un burrito cu fasole, varza taiata, salsa si guacamole servit in frunze de salata.

Gustari:
Incearca o gustare care te scapa de balonare. Incearca jicama taiata, telina Apio taiata, clementine sau nuci caju. Adauga putin piper cayenne si gustarea ta e gata.

Cina:
Alimentele umede nu sunt doar fructele si legumele. La cina poti manca si un burger de curcan facut cu seminte de chia si acompaniat de o salata. Ca desert, poti consuma o portocala.

7.    Intareste-ti abdomenul cu un program de exercitii

Nu poti avea un abdomen plat decat combinand exercitiile fizice cu cele cardio.

Alimente de evitat:

  • Produsele lactate, deoarece au o multime de carbohidrati. Cu toate ca reprezinta o sursa buna de calciu, cantitatea mare de carbohidrati din lactate nu este buna pentru abdomen, intrucat ajuta la depunerea grasimii in zona acestuia. Puteti inlocui lactatele cu alte surse bogate in calciu, dar care contin putine calorii, cum sunt, de exemplu, legumele cu frunze verzi.
  • Produsele de tipul fast-food au o cantitate foarte mare de calorii si grasimi nesanatoase, si contin extrem de putini nutrienti. O singura portie de fast-food are peste 2,000 de calorii, mai precis, cantitatea care este recomandata pentru intreaga zi…
  • Dulciurile si sucurile. Acestea au foarte multe calorii goale, care se depun. Pentru un abdomen de vis trebuie sa renuntati la consumul acestora, oricat v-ar fi de greu. Inlocuiti-le cu apa sau ceaiuri cu gheata, care va vor fi de folos.