Ce activitati sportive poti sa faci dupa varsta de 50 de ani?


644

Odată cu înaintarea în vârstă, nevoile noastre se schimbă considerabil, la fel ca și modurile noastre de a face unele lucruri.

Ce activitati sportive poti sa faci dupa varsta de 50 de ani?

După ce treci de vârsta de 50 de ani este mai mult decât necesar să faci sport însă trebuie să adaptezi acest lucru pentru vârsta ta. Deoarece aceste lucruri sunt extrem de importante, ne-am gândit să te informăm cu privire la ce activități sportive poți să faci după vârsta de 50 de ani.

Dacă vrei să ai o viață sănătoasă și să nu iei în greutate odată cu trecerea anilor, indicat ar fi să faci sport constant, să faci din asta un stil de viață și să adopți un stil alimentar adecvat.

La femei, începând cu vârsta de 50 de ani articulațiile încep să se degradeze prin uzură.

Astfel, structura de protecție a articulațiilor, cartilajul, se deteriorează treptat, iar oasele ajung să se macine unul de altul.

Acest lucru este foarte des întâlnit în rândul femeilor de peste 50 de ani însă cu ajutorul unui stil de viață sănătos totul poate fi evitat.

Dacă am trecut de 50 de ani și ne-am hotărât că vrem să ne apucăm de sport, ar trebui să știm că trebuie să o luăm treptat. Nu este indicat să ne suprasolicităm și să facem prea mult din prima.

Întotdeauna trebuie să avem diversitate în exercițiile fizice pe care le facem și cel mai bine ar fi să ne facem un plan pe care să îl urmăm temeinic.

Specialiștii recomandă ca persoanele de peste 50 de ani să facă exerciții fizice timp de aproximativ 150 de minute în fiecare săptămână.

Citește și:  Iată pe ce bijuterie a cheltuit Anamaria Prodan 300.000 de dolari! „Îmi iau tot ce îmi place, nu mă uit la preț”

S-a demonstrat faptul că Pillates este tipul de exercițiu fizic cel mai benefic pentru prevenirea, dar și tratarea durerilor de spate.

Iată ce activități sportive poți să faci după vârsta de 50 de ani:

Mersul pe bandă este un exercițiu recomandat persoanelor peste 50 de ani care nu au timp să se plimbe în aer liber.

Femeilor ce au trecut de vârsta de 50 de ani li se recomandă și mersul la înot, la Pillates sau la Yoga. De asemenea, acestea pot face și aerobic, zumba sau pot merge pe bicicleta, dar nu foarte multe minute pe zi.

Ai mare grijă să nu te forțezi și să nu lucrezi mai mult decât poți! Dacă faci acest lucru, îți vei face, cu siguranță, mai mult rău decât bine și nu îți dorești asta.

Nu uita niciodată să te hidratezi! Acest lucru este foarte important și de aceea ar trebui să ai mereu apă cu tine, mai ales atunci când faci sport. Dacă te vei deshidrata, nu doar că vei putea lucra mai puțin, dar nici nu o vei face așa cum trebuie. Hidratându-ți organismul îți vei hidrata și creierul, iar acest lucru te va ajuta enorm…

Încearcă să faci puțin sport în fiecare zi, fie că este vorba de exerciții mai intense sau doar de alergatul ușor pe bandă sau în aer liber.

loading...