Cum sa slabesti sanatos la 50 de ani

452

Dacă te-ai întrebat vreodată cum să slăbești sănătos la 50 de ani, ar trebui să citești în continuare acest articol scris special pentru tine.

Silueta nu ar trebui să ne preocupe doar la 20 sau la 30 de ani, ci toată viața. O siluetă perfectă indică faptul că suntem sănătoși, iar acest lucru este necesar după împlinirea vârstei de 50 de ani.

Odată cu trecerea anilor, acumularea kilogramelor în plus apare inevitabil, mai ales la femei.

Odată cu menopauza sau din cauza sedentarismului, femeile ajung să se îngrașe extrem de mult și de cele mai multe ori se resemnează din cauza faptului că nu știu ce să facă pentru a ajunge din nou la silueta inițială.

Odată cu înaintarea în vârstă, scade metabolismul (cantitatea minimă de energie consumată de corpul uman pentru a ne ține în viață), iar cu cât acesta este mai scăzut, cu atât începem să luăm mai mult în greutate.

Din acest motiv, trebuie să luăm măsuri pentru a slăbi sănătos, fără un efort prea mare.

Înainte de a adopta o dietă echilibrată, ar trebui să ne facem un plan de mișcare. Sportul este extrem de important în menținerea unei vieți sănătoase și de aceea ar trebui să încercăm să mergem cât mai mult pe jos, să urcăm scările în loc să luăm liftul, iar atunci când avem timp, să mergem la sală sau la înot. Și sportul acasă este benefic, doar că, de cele mai multe ori, nu putem renunța la statul în fotoliu pentru acest lucru.

Pentru a slăbi sănătos la vârsta de 50 de ani este extrem de importantă alimentația sănătoasă.

De aceea, ți-am pregătit o listă cu alimente pe care trebuie să le consumi și cu alimente pe care trebuie să le ocolești.

Dacă vrei să slăbești sănătos, trebuie să renunți la:

  • margarină;
  • unt;
  • cașcaval;
  • vin, bere sau alte băuturi alcoolice;
  • brânză de capră, de bivoliță și de oaie;
  • prăjituri;
  • produsele de patiserie;
  • pâinea albă;
  • mezeluri;
  • prăjeli;
  • mâncare foarte picantă, condimentată;
  • ciocolată;
  • alimente fast-food
  • iaurturi foarte grase;
  • lapte în cantități mari,

Iată câteva alimente pe care trebuie neapărat să le consumi atunci când vrei să slăbești sănătos.

  • fructe proaspete;
  • legume proaspete;
  • salate (fără dressing);
  • carne de pui;
  • nuci;
  • iaurturi slabe în grăsimi;
  • un pahar de lapte pe zi.

Încearcă să înlocuiești în totalitate mâncarea gătită în ulei, prăjită, cu cea gătită pe grătar sau la cuptor. Astfel, vei putea consuma în continuare alimentele tale preferate și vei reuși să te menții sănătoasă și să scapi de kilogramele în plus.

Ia mesele la ore fixe, nu sări niciodată peste micul dejun și încearcă să nu mănânci absolut nimic după ora 20:00.

Dacă vei urma toate aceste sfaturi, îți va fi foarte ușor să slăbești și să te simți din nou în formă…

Astfel, te vei simți mult mai bine și vei avea și mult mai multă energie pe care să o consumi alături de cei dragi.