Janina Nectara, dezvăluiri despre Instagram și câștigurile bloggerilor


507

Într-un interviu acordat pentru one.ro, Janina Nectara a povestit cu lux de amănunte ce presupune „meseria” de blogger și cât poate câștiga unul pentru o simplă postare pe Instagram.

Janina Nectara Dezvăluiri despre Instagram și despre câștigurile bloggerilor

Bloggerul a vorbit despre începuturile sale, dar și despre alți bloggeri ce au acaparat mediul online în ultimul timp.

„Imediat ce a apărut aplicația, mi-am făcut un cont de Instagram. Era un adevărat trend. În New York, Londra și Milano, toate personalitățile din industria modei cu care intram în contact erau pe Instagram. Știam că va fi «the next big thing», așa că nu a fost greu să mă autoconving să-mi creez un profil.  Acum aproximativ patru-cinci ani, numărul conturilor de Instagram era modic. Drept urmare, toți cei care își făcuseră conturi atunci (inclusiv eu) aveau o creștere fantastică. Îmi amintesc că îmi veneau constant zeci de followers fără să fac nimic. Postam o dată pe lună o fotografie oarecare și dintr-un foc veneau să mă urmărească până la o sută de persoane în primul minut. În acest ritm, fără să am un aport neapărat, am câștigat câteva mii de urmăritori în timp record.
În acel moment, Instagram nu era o prioritate pentru mine, dat fiind faptul că aveam proiecte importante de dus la capăt, iar Instagram părea mai mult o joacă de copii. Drept urmare, am lăsat contul să își exercite farmecul personal singur. Bineînțeles că, între timp, numărul conturilor a crescut exponențial și tot în același ritm a crescut și efortul «posesorilor de Instagram» de a-și crea un profil cât mai atractiv. Se trecuse la un alt nivel, cu fotografii realizate de profesioniști, modificate de tot felul de filtre sau ajustate în Photoshop… Se creau tot felul de strategii în privința unității coloristice și stilistice a unui cont de Instagram, tot felul de recomandări în privința a ceea ce este bine să conțină postarea următoare în funcție de cea precedentă, astfel încât contul să arate precum un colaj variat, cu un design bine gândit…  În concluzie, farmecul personal nu mai funcționa de unul singur. Însă nu m-am alarmat, îmi axasem eforturilor pe alte priorități. Nu a fost tocmai cea mai bună decizie. Când brandurile au început să îmi propună proiecte pentru care să îmi solicite și contul de Instagram, am hotărât (finally) că este vremea să îmi îndrept atenția și, implicit, o frântură din energia destinată site-ului Fashion Avec Passion, către contul de Instagram. Dacă m-aș fi ocupat de prima dată, astăzi cu siguranță aș fi avut cel puțin un 0 în plus la finalul celor aproximativ 115.000 de followers pe care îi numără astăzi contul de Instagram @JaninaNectara. Și cu siguranță cu un zero în plus în conturi. Trăim o adevărată revoluție, în care nu doar site-urile pot fi monetizate, ci și canalele social media, transformate de curând în afaceri extrem de profitabile. Dacă ar fi să facem un zoom out asupra a ceea ce se întâmplă, am constata că acum cinci-șase ani Instagram-ul nici nu exista. Nimeni nu se gândea că ar putea fi plătit pentru o simplă postare pe contul său de Instagram. Însă inevitabilul s-a produs, iar această «piață» – putem să o denumim astfel – a crescut într-un an precum Făt-Frumos în cinci (nu chiar în zece). Dacă în anii trecuți tarifele erau situate undeva între $1000 și $5000, astăzi, un blogger de modă bine cotat poate câștiga oriunde între $5,000 și $30,000 pentru o singură postare pe Instagram. Așadar, tarifele au crescut de cinci ori în decursul a doar un an-doi. O celebritate internațională poate încasa de zece ori mai mult. În ritmul acesta, nu ne rămâne decât să așteptăm momentul în care cineva o să anunțe că și-a vândut postarea cu un milion de dolari. O fi viabilă, n-o fi această premiză? Nu știm. Știm sigur că despre contul lui Kylie Jenner, brandurile au raportat că plătesc între  $100,000 și $300,000 pentru o singură postare sponsorizată. Însă nu e de mirare, mai ales că postările acesteia au primit în 2015 peste un miliard de like-uri. Astfel de persoane, care nu au o profesie, o expertiză într-un anumit domeniu sau care nu au neapărat un site de care să își lege conturile social media, cel puțin până de curând, au reușit într-un mod cu totul și cu totul spectaculos și chiar admirabil din punctul de vedere al businessului, să își transfere like-urile de pe Instagram în propriile conturi bancare. În concluzie, Instagram-ul poate deveni și îți poate oferi un full-time job, mult mai profitabil decât îți poate promite orice corporație…”, a povestit Janina Nectara într-un interviu acordat pentru one.ro.

Citește și:  Iată pe ce bijuterie a cheltuit Anamaria Prodan 300.000 de dolari! „Îmi iau tot ce îmi place, nu mă uit la preț”
loading...