Mara Bănică a slăbit 15 kg urmând o dietă simplă și eficientă. Iată care este aceasta!


122

Jurnalista Mara Bănică, în vârstă de 43 de ani, a fost mereu complimentată pentru silueta sa, iar multe persoane s-au arătat interesate de felul în care reușește să se mențină în formă. Aceasta nu își arată deloc vârsta din buletin, din contră, pare mai tânără.

Mara Bănică a fost de acord să dezvăluie, în cadrul unei emisiuni TV, care este dieta cu ajutorul căreia a pierdut în greutate 15 kg. Dieta respectivă nu este foarte grea, dar se întinde pe 11 săptămâni, astfel că este nevoie de răbdare. În plus, frumoasa brunetă merge des și la sala de fitness.

Aceasta a spus că cel mai rapid se slăbește în prima săptămână, în jur de patru kg, iar în următoarele două săptămâni, foarte puțin sau chiar deloc, dar până la încheierea perioadei de 11 săptămâni, rezultatele vor fi cele așteptate, așadar cele care decid să urmeze această cură nu trebuie să se abată de la ea sau să fie dezamăgite după prima săptămână, ci să se ambiționeze și să o ducă până la capăt. Iată care este dieta sănătoasă pe care a urmat-o Mara Bănică!

„În prima săptămână, în primele patru zile, puteţi consuma fără limite, la orice oră, brânzeturi până la 7% grăsime şi legume, dar doar crude, fără roşii. Mai aveţi voie un ou fiert pe zi, 200 g de fructe, două linguriţe de ulei pe zi (doar în salate) şi jumătate de pahar de lapte dulce. Puteţi bea apă plată, ceai şi cafea. Puteţi să beţi carbogazoasele care vă iau pofta de dulce.

În zilele următoare aveţi voie la orice iaurt, dar fără cel cu fructe, puteţi mânca roşii şi 200 de grame din orice fruct. Nu aveţi voie fructe uscate, pâine. Aveţi voie la gumă de mestecat şi bombonele fără zahăr.

În a doua săptămână aveţi voie roşii doar trei zile, verdeţuri. Fără banane sau citrice. Aveţi voie carne fiartă, peşte la grătar şi legume crude. Mai aveţi voie două linguri de oţet pe zi. Dacă vi se va pare că nu mai slăbiţi, nu vă faceţi probleme!

Luni, în a doua săptămână, aveţi voie toate brânzeturile, legume şi fructe. Marţi, alegeţi cantităţi nelimitate de fructe, fără cele tropicale, plus legume. Miercuri, aveţi voie zece felii de pâine dietetică şi legume. Joi puteţi mânca legume, fructe crude şi fierte. Vineri aveţi voie legume, brânzeturi şi 100 g peşte sau pui”, a spus Mara Bănică…