Probleme cu somnul? Iată soluția cea mai rapidă!


344

Cu toții avem probleme cu somnul. Unii adormim greu, alții nu reușim să adormim nopți întregi, din cauza stresului, grijilor pe care le avem sau activităților care ne pun pe gânduri în fiecare moment. Se întâmplă deseori să nu ne găsim locul în pat și să ne simțim încordați. Acel moment, în care nu ne putem relaxa și nu putem adormi sub nicio formă, ne afectează întreaga stare a corpului. Devenim mai obosiți, mai irascibili, nu mai avem răbdare cu ceilalți, parcă nu mai putem facem față problemelor.

Deși cauzele sunt diferite pentru această problemă a somnului, efectele pot fi, din păcate, destul de grave. Cum ne putem relaxa corpul, astfel încât să putem adormi liniștiți și lipsiți de stres?

În primul rând, este foarte importantă poziția corpului.

Exercițiu pentru poziția corectă a corpului

Exercițiu pentru poziția corectă a corpului

Dacă credeți că aveți probleme cu genunchii sau articulațiile, nu faceți acest exercițiu. Ce prevede el? O întindere a mâinilor în față, astfel încât corpul să fie cât mai relaxat. În timp ce întindeți mâinile, să aveți grijă ca genunchii să fie îndoiți, iar partea superioară a corpului să fie înclinată ușor în față. Setați cronometrul pentru această poziție, astfel încât timpul în care rămâneți așa să nu vă afecteze.

Lipirea tălpilor

Lipirea tălpilor

Sau Poziția Fluturelui, cum o mai numesc unii. Întindeți-vă pe o suprafață plană, îndreptați genunchii spre lateral și lipiți călcâiele cât de mult puteți. Chiar dacă la început vă va fi greu, această poziție este benefică pentru relaxarea corpului și un somn liniștit.

Rostogolirea inversă

Dacă la primul exercițiu vă sfătuisem să vă înclinați ușor în față cu mâinile întinse și genunchii îndoiți, de această dată va fi nevoie de o rostogolire inversă. Ce înseamnă asta? Stați pe spate, aduceți genunchii către piept și prindeți-i cu ambele brațe, astfel încât mâinile să se unească.

Citește și:  Bianca Drăgușanu, despre operațiile estetice: „Eu o să mă operez până mor”

Semi-rotire pe spate

Semi-rotire pe spate

Așezați-vă pe spate, ridicați ușor genunchiul drept și lăsați-l să cadă, în mod natural, spre stânga. Puteți să vă ajutați chiar de mâna stângă pentru a fixa mai bine această poziție. Inversați și procedați la fel și cu cealaltă parte…

Arcuirea spatelui

Arcuirea spatelui

Acest exercițiu se realizează exact așa, arcuind spatele. În poziție întinsă, ridicați ușor spatele și arcuiți-l, plasând ambele mâini sub fese. Rămâneți așa pentru câteva secunde, până simțiți cum corpul se relaxează.