Un grup crestin, numit One Million Moms, este ofensat de ultima reclama a companiei de imbracaminte JCPenney’s, unde Ellen DeGeneres este in rol principal.
In spotul publicitar de 30 de secunde, DeGeneres, care este cunoscuta publicului a fi lesbiana, negociaza cu spiridusii lui Mos Craciun un bonus pentru promotia magazinului si cu toate ca nu este nicio mentiune cu orientarea sexuala a vedetei, grupul de mamici au o problema cu alegerea personajului din reclama, precizand ca se putea alege orice alta femeie.
Acum One Million Moms a lansat un boicot impotriva JCPenney, insa este posibil sa nu rezolve nimic, deoarece inca din luna februarie, cand a fost anuntat ca DeGeneres va fi „ambasador” al companiei, aceasta organizatie incearca sa opreasca reclamele companiei. In plus se stie ca acest grup a mai incercat sa opreasca magazine care aveau in cataloage cupluri gay sau lesbiene, insa fara succes, iar ca o ironie cu toate ca numele este One Million Moms, nu sunt un milion de membre.