HomeStiri Mondene Slăbește cu dieta Rina, ultima fiță!

Slăbește cu dieta Rina, ultima fiță!

autor Elena Yvette
Data publicării: Data actualizării: 751 views
dieta in Stiri Mondene

Cura de slăbire Rina este revelația anului în materie de programe alimentare pentru slăbit. Are la bază principii ale dietelor disociate și trebuie urmată nu mai puțin de trei luni. Cei mai mulți care au ținut-o au numai cuvinte de laudă și se declară mulțumiți de rezultate.

dieta
Dieta Rina este una ușoară, pentru că meniul este alcătuit pe criterii simple, care țin de cât de la îndemână sunt produsele și cât de mult reușesc să ardă calorii în timp ce asigură corpului nutrimenți.

Dieta Rina este recomandată de medici

Această dietă disociată de 90 de zile a fost concepută de un medic american sportiv pentru echipa de care are grijă. Gândită ca o un plan alimentar care dă energie în timp ce „topește” grăsimile, a dat rezultate excelente în majoritatea cazurilor. Dacă o ții, nu te expui riscurilor pentru sănătate, spun medicii, așa cum o faci când urmezi diete-minune care promit să te slăbească în câteva zile tot atâtea kilograme.

Dieta Rina cuprinde două etape: cura propriu-zisă și o pauză, fiecare întinzându-se pe câte 90 de zile. Pauza nu trebuie ignorată, deoarece are rolul de a ajuta corpul să își mențină greutatea dorită.

Cum funcționează dieta Rina?

În această cură, există patru zile în care se consumă doar o categorie de alimente, iar una este dedicată detoxifierii cu apă. Zilele se repetă ciclic până se termină perioada. Iată ce presupune planul dietei Rina:

• În ziua întâi se consumă proteine. Micul dejun este același în fiecare zi, cu excepția zilelor în care se face detoxifierea cu apă, și constă într-un singur tip de fruct sau mâncare neutră (legume), care să nu conțină condimente sau suplimente; se poate consuma cafea sau ceai îndulcite cu o lingură de miere. Prânzul constă în alimente bogate în proteine, precum: pește, carne, fructe de mare, tofu, ouă și produse lactate. Sursele de proteine nu trebuie combinate. Cu alte cuvinte, mâncați la o masă proteine doar dintr-o singură categorie dintre cele menționate. Puteți consuma și o felie de pâine din cereale integrale, precum și o salată din verdețuri și puțin ulei de măsline. După masă consumați 300 ml de supă fără condimente și fără cuburi concentrate, preparată din aceleași alimente incluse la prânz. În fiecare zi dedicată proteinelor consumați proteine din altă sursă. Trebuie să aveți în vedere că nivelul calciului asimilat în această zi a proteinelor este redus, așadar trebuie să compensați prin a consuma în celelalte zile alimente bogate în calciu, cum sunt, de exemplu, migdale, broccoli, caise. Între masa de prânz și cină trebuie să existe minimum patru ore. Cina constă în proteine din aceeași sursă ca la prânz, dar într-o cantitate mai redusă și să eliminați pâinea și supa.

• Ziua a doua este ziua dedicată amidonului. La prânz consumați, de exemplu, fasole, mazăre, soia, linte, orez, năut, cartofi, bamă, hrișcă, orz, mei, cereale. În această zi aveți voie să combinați anumite surse de amidon, de exemplu, orez + mazăre + porumb). Puteți consuma și o felie de pâine din cereale integrale, precum și o salată din verdețuri și puțin ulei de măsline. Între masa de prânz și cină trebuie să existe cel puțin trei ore. Cina constă în același tip de alimente cu amidon de la prânz, dar cantitatea trebuie redusă la jumătate și se elimină pâinea.

• Ziua a treia este rezervată carbohidraților. Se vor consuma alimente vegetariene preparate cu făină de porumb sau de hrișcă, paste fără ou, cușcuș ori fulgi de porumb și tărâțe de grâu, griș sau făină din diverse cereale, pizza fără carne, chifle, covrigi, clătite sau produse de patiserie sărate, la alegere, precum și o salată. Între masa de prânz și cină trebuie să existe minimum trei ore. Cina este formată dintr-o feliuță de tort sau trei produse mici de patiserie sau trei bile de înghețată, precum și câteva cubulețe de ciocolată neagră. Dacă nu vă plac dulciurile, puteți consuma aceeași mâncare ca la prânz, dar reduceți cantitatea la jumătate și nu eliminați ciocolata.

• Ziua a patra este bazată pe vitamine. La prânz și cină se pot combina diverse tipuri de fructe (proaspete sau confiate, sub formă de compot fără zahăr, supe de fructe; 100 g de nuci/alune de pădure/migdale). Pe lângă acestea se permit și alimentele neutre (legume fierte, coapte, fripte), dar nu se recomandă amestecul lor cu cel al fructelor la aceeași masă.

• Ziua a 29-a este ziua detoxifierii cu apă. Puteți bea fie doar apă, fie apă și cafea/ceai (fără îndulcitori). Dacă nu puteți suporta foamea, puteți consuma o supă de legume, fără sare și ulei. În anumite cazuri, la recomandarea medicului, puteți alege să săriți peste această zi, iar dieta se va scurta la 88 de zile, urmată de 88 de zile de pauză…

Tocmai pentru că acționează în timp, dieta Rina demonstrează că principiul „încet și sigur” este unul sănătos. Nu se recomandă ca dieta Rina să fie urmată mai mult de 90 de zile, deoarece, în acel caz, se obține rezultatul opus, adică se va lua în greutate.

Află cum slăbești sănătos cu dieta Rina AICI.

Abonează-te pe:Yve.ro news
Loading RSS Feed